خبرگزاری کار ایران

پایان بازی مهناز افشار در سریال گلشیفته

asdasd
کد خبر : ۶۲۵۱۷۶

همزمان با توزیع قسمت هشتم از مجموعه ویژه شبکه نمایش خانگی «گلشیفته» به کارگردانی بهروز شعیبی نقش مهناز افشار در این مجموعه به پایان رسید.

به گزارش ایلنا، بازی مهناز افشار که نقش راحله گلشیفته را در این مجموعه شبکه نمایش خانگی ایفا می‌کرد، با تصویربرداری سکانسی در بیمارستان گاندی به پایان رسید و از مجموعه عوامل سریال «گلشیفته» جدا شد.

تصویربرداری مجموعه کمدی اجتماعی «گلشیفته» که برای پخش در شبکه نمایش خانگی تهیه شده است، از روز ٢٨ آذر ماه سال گذشته با حضور مهدی هاشمی در یزد آغاز شد و این روزها در لوکیشنی در فرمانیه ادامه دارد.

این مجموعه در قالب طنز و با طعنه به نقش پررنگ فضای مجازی در زندگی امروز مردم، مسائل و مشکلات زنان در جامعه را مورد بررسی قرار می‌دهد. در خلاصه داستان قسمت هشتم مجموعه «گلشیفته» آمده است: سعیده به همراه هومن به دنبال پس گرفتن خانه پدری است. از آن طرف حبیب هم در تلاش است موانع ازدواجش با مرضیه را از پیش رو بردارد و کدورت‌های پیش آمده را رفع کند، اما با اتفاقات جدیدی روبه‌رو می‌شود.

مهدی هاشمی، مهناز افشار، سیامک انصاری، نازنین بیاتی، بهاره کیان افشار، امیر مهدی ژوله، محمد بحرانی، شیلا خداداد و نسیم ادبی با حضور هومن سیدی از بازیگران این مجموعه هستند. همچنین پخش «گلشیفته» را موسسه سرو رسانه پارسیان برعهده دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز