خبرگزاری کار ایران

قرارداد رسمی باراک اوباما و همسرش با نتفلیکس برای ساخت فیلم و سریال

asdasd
کد خبر : ۶۲۵۴۲۸

«باراک اوباما» و همسرش قراردادی رسمی با شرکت نتفلیکس امضا کردند که براساس آن به تولید سریال‌های تلویزیونی، مستند و فیلم سینمایی با این کمپانی می‌پردازند.

به گزارش ایلنا به نقل از ورایتی، «باراک اوباما» رییس جمهور سابق آمریکا و همسرش «میشل اوباما» در ساخت سریال‌های تلویزیونی، سریال و فیلم‌های مستند و سینمایی طی یک قرارداد چندساله با کمپانی نتفلیکس همکاری می‌کنند.

«باراک اوباما» درباره این قرارداد که پیش‌بینی می‌شود ارزش چند صد میلیون دلاری داشته باشد، گفت: یکی از لذت‌های ساده این است که بتوان با تعدادی بیشتری از مردم در ارتباط بود و به آن‌ها کمک کرد تجارب‌شان را با طیف گسترده‌تری از مردم به اشتراک بگذارند. به همین دلیل است که من و «میشل» از همکاری با نتفلیکس بسیار هیجان زده‌ایم و امیدواریم بتوانیم صداهای مستعد، الهام‌بخش و خلاق را که توانایی افزایش درک و همدلی بیشتری میان مردم دارند را بپرورانیم و به آنها کمک کنیم داستان‌های خود را با تمام دنیا به اشتراک بگذارند.

«میشل اوباما» نیز توضیح داد: من و «باراک» همواره به قدرت داستانگویی برای الهام بخشیدن، فکر کردن متفاوت درباره جهان پیرامون و کمک به باز کردن ذهن و قلب‌هایمان به سمت دیگران معتقد بوده‌ایم. نتفلیکس یک سرویس بی‌رقیب و بسیار مناسب برای نوع داستان‌هایی است که ما می‌خواهیم به اشتراک بگذاریم و بی‌صبرانه در انتظار آغاز این همکاری هستیم.

امضای قرارداد با «اوباما» یکی از جدیدترین اقدامات مهم نتفلیکس است، این کمپانی سال گذشته با یک قرارداد به ارزش بیش از ۱۰۰ میلیون دلار با «شاندا رایمز» کارگردان و نویسنده سریال معروف «آناتومی گِری» همکاری خود را آغاز کرد و «رایان مورفی» نیز با پایان دادن به همکاری طولانی مدت خود با کمپانی "فاکس قرن بیستم" با قراردادی به ارزش ۳۰۰ میلیون دلار به کمپانی نتفلیکس ملحق شده است. شبکه «نتفلیکس» ۱۲۵ میلیون عضو در سراسر جهان دارد.

هنوز رقم قرارداد بین «باراک اوباما» و همسرش با نتفلیکس مشخص نیست. این دو پیش از این یک قرارداد مشترک برای انتشار کتاب زندگی‌نامه با انتشارات «پنگوئن رندوم هاوس» به ارزش ۶۵ میلیون دلار به امضاء رسانده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز