خبرگزاری کار ایران

واکنش تهیه‌کننده برنامه دورهمی به پخش مصاحبه ناصر ملک مطیعی از یک شبکه ماهواره‌ای

asdasd
کد خبر : ۶۳۱۵۱۸

تهیه‌کننده برنامه دورهمی شبکه نسیم به پخش مصاحبه مهران مدیری با ناصر ملک مطیعی از یکی از شبکه‌های ماهواره‌ای واکنش نشان داد.

 به گزارش خبرنگار ایلنا، مصاحبه مهران مدیری با ناصر ملک مطیعی در برنامه دورهمی با دستور مدیران صداوسیما پخش نشد اما شب گذشته (جمعه 18 خرداد) با گذشت چند ماه از ضبط این مصاحبه، نسخه‌ای با کیفیت پایین از آن؛ از یکی از شبکه‌های ماهواره‌ای خارج از کشور پخش شد.

در متنی که به دست ما رسیده، تهیه‌کننده شبکه نسیم با تایید این اتفاق گفت: این شبکه‌ها به چنان فلاکتی رسیده‌اند که می‌خواهند با دزدی از سرمایه‌های معنوی دسته چندم صداوسیمای جمهوری اسلامی مخاطبی برای خود دست و پا کنند.

سیدمصطفی احمدی با بیان اینکه تصاویر پخش شده از برنامه مرحوم ناصر ملک مطیعی در برنامه دورهمی با دوربین تلفن همراه ضبط شده است، گفت: ما برای حفظ آرامش و نظم برنامه اجازه ورود تلفن همراه به برنامه را نمی‌دهیم و فقط برای احترام به همراهان مهمان برنامه بعضاً به آن‌ها اجازه می‌دهیم تلفن همراه خود را به داخل استودیو بیاورند.

تهیه‌کننده برنامه دورهمی محافظت از سرمایه‌های معنوی سازمان صداوسیما را از وظایف برنامه‌سازان رسانه ملی دانست و تصریح کرد: هر رسانه‌ای برای خود ضوابط مشخصی دارد اما همگی بر حفظ سرمایه‌های تولید شده خود تاکید و حساسیت ویژه دارند و برنامه‌سازان خود را امانتداران آن رسانه می‌دانند.

سیدمصطفی احمدی در پایان تاکید کرد: به‌رغم همه تلاش‌هایی که با همکارانم در این مدت داشته‌ایم اما از قصور به‌وجود آمده در حفظ امانت رسانه ملی بسیار ناراحتم و عذر خواهی می‌کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز