خبرگزاری کار ایران

از جدایی جنجالی نیمار تا خرید دمبله توس بارسلونا

آشنایی مهمترین نقل و انتقالات اروپا در تابستان 2017

asdasd
کد خبر : ۵۳۱۱۲۶

با پایان نقل و انتقالات اروپا مهمترین انتقال ها از دید بلیچرریپورت منتشر شده است.

به گزارش ایلنا، نقل و انتقالات تابستانه فصل 2017/18 پایان رسید، تابستانی که رکورد با ارزش ترین انتقال را 222 میلیون به ثبت رساند.

مهمترین نقل و انتقالات این تابستان در یک نگاه کلی انتقال نیمار  از بارسلونا به پاری‌سن ژرمن به مبلغ 222 میلیون یورو باشد که تعجب های زیادی را در پی داشت. به دنبال آن پاریسی ها همچنان در صدر نقل و انتقالات باقی ماند و به جذب کیلیان امباپه به صورت قرضی خط حمله قدرتمندی را در این فصل لیگ یک فرانسه برای خود تشکیل داده است.

انتقال 60 میلیون پوندی آلوارا موراتا از رئال مادرید به چلسی نیز  در جمع یکی از مهمترین انتقالات قرار گرفته است که تنها با 3 بازی برای چلسی در این فصل توانسته است دو گل به ثمر برساند.

 دو خرید منچستر یونایتد در این تابستان که مبلغ 115 میلیون پوند برای این تیم به پایان رسید با دو خرید با ارزش روملو لوکاکو و نمانیا ماتیچ یکی از با ارزش ترین قراردادها را به ثبت رساند.

لئوناردو بونوچی با جدایی از یوونتوس و پیوستن به میلان به مبلغ 43 میلیون یورو یکی از مهمترین انتقالات این فصل اروپا به شمار می آید.

گرانترین خرید بارسلونا با وجود ناکامی در نقل و انتقالات به عنوان یک ستاره جوان نیز بسیار  مورد توجه قرار گرفته است انتقال 150 میلیون یورویی عثمان دمبله از دورتموند به بارسلونا به عنوان یکی از گرانترین خریدهای بارسا معرفی شد که مبلغ 45 میلیون یورو آن به صورتی پاداشی پرداخت خواهد شد.

آرسنال تنها با خرید ارزشمند الکساندر لاکازت فرانسوی توانست یک خرید مهم در این نقل و انتقالات اثری از خود برجای گذاشته است که رقم این انتقال 45 میلیون پوند به ثبت رسیده است.

محمد صلاح، وینگر مصری لیورپول  با ترک سری آ به عنوان یکی از مهمترین خریدهای لیورپول انتخاب شده است که با وجود سه بازی برای لیورپول توانسته است دو گل به ثمر برساند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز