خبرگزاری کار ایران

خبرنگار «افه» اسپانیا: تیم کی‌روش باید با شجاعت بیشتری بازی کند

asdasd
کد خبر : ۵۶۵۰۴۳

یک خبرنگار اسپانیایی معتقد است تیم ملی فوتبال ایران اگر می خواهد در جام جهانی موفق باشد باید با شجاعت بیشتری بازی کند.

 

به گزارش ایلنا، خوزه ایگناسیو اورتگا، خبرنگار با تجربه ی آژانس خبری افه (EFE) اسپانیا با اشاره به آشنایی اش با تیم ملی ایران و نتایج آن در جام جهانی گذشته و حضور کارلوس کی روش در تیم ملی کشورمان گفت: تیم ایران برای این که بتواند نتایج بهتری کسب کند، باید با قدرت و شجاعت بیشتری در برابر تیم های بزرگ قرار بگیرد.

 

این خبرنگار با تجربه که حدود یک دهه است که در روسیه زندگی و کار می کند ، با اشاره به تیم ملی اسپانیا و احتمال همگروهی اش با تیم هایی مثل برزیل و آرژانتین گفت: ممکن است اسپانیا با یکی از تیم های قدرتمند برزیل یا آرژانتین همگروه شود که این اتفاق علیرغم این که شاید ترسناک به نظر برسد به این بدی هم نیست.

 

وی ادامه داد: اگر اسپانیا در گروهی سخت قرار بگیرد ، مجبور می شود از همان ابتدای بازی ها با قدرت به میدان برود و هیچ حریفی را دست کم نگیرد. تیم ما با داشتن بازیکنان بزرگی مثل سرخیو راموس و اینیستا و تقسیم وظایف بین مهره ها ، از همین حالا یکی از تیم های مدعی جام جهانی ۲۰۱۸ است.

 

این خبرنگار اسپانیایی ادامه داد: شاید خیلی ها معتقد باشند که همگروهی با برزیل برای اسپانیا کابوس است ، ولی حتی اگر اسپانیا در گروه مرگ هم باشد ، باز یکی از قدرت های بزرگ فوتبال جهان است و تیم های دیگر را می ترساند. همگروهی با ایتالیا در دور مقدماتی و فرستادن این تیم به پلی آف جام جهانی روسیه که منجر به حذف لاجوردی پوشان شد ، گواهی بر این مدعی است. اسپانیا در دور مقدماتی ثابت کرد که برای صعود ، توجهی به نام ایتالیا نداشت و وقتی این تیم را با سه گل شکست داد ، ثابت کرد برای پاک کردن خاطره ی ناگوار حذف از جام جهانی پیشین ، عزمش را جزم کرده است.

 

اورتگا که تجربه حضور در شرق آسیا و زندگی در چین را هم دارد ، ضمن اشاره به جاری بودن روح تیمی و شجاعت در بازی تیم هایی مثل ایسلند گفت: در تیمی مثل ایسلند که با بازی های شجاعانه اش به جام جهانی رسیده ، روح تیمی و عدم ترس از حریف موج می زند. آن ها با قلب هایشان بازی می کنند و از هیچ حریفی نمی ترسند و تیم هایی مانند ایران هم باید با همین الگو بازی کنند.

 

منبع خبرگزاری مهر
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز