خبرگزاری کار ایران

سوئیس ۲ - صربستان یک

کامبک سوئیسی / صرب ها حریف شقیری نشدند

asdasd
کد خبر : ۶۳۶۱۳۶

سوئیس در شرایطی که با یگ از صربستان عقب بود، در نیمه دوم 2 گل زد و در نهایت موفق شد 2 بر یک به برتری دست یابد.

به گزارش ایلنا، چهارمین بازی از گروه E جام جهانی 2018 بین تیم‌های سوئیس و صربستان برگزار شده است و گزارش کامل این بازی را در ادامه مشاهده می‌کنید:

   2

                           سوئیس                    

  یک  

                          صربستان                      

 ورزشگاه: کالینینگراد

 

اطلاعات بازی

 ▼ ▲ ⚽️ █

 داور: فلیکس بریش (آلمان)

 ساعت شروع بازی: 22:30

 ترکیب تیم ملی سوئیس

 ترکیب تیم ملی صربستان

1

 یان سومر 1  ولادیمیر استویکوویچ

22

 فابین شار

15

 نیکولا میلنکوویچ

5

 مانوئل آکانجی

3

 دوشکو تودیچ
2  استفان لیششتاینر

6

 برانیسلاو ایوانوویچ
13  ریکاردو رودریگس

11

 الکساندر کولاروف
11   والون بهرامی

21

 نمانیا ماتیچ (  47)

10

 گرانیت ژاکا (⚽️ 52) 4

 لوکا میلیوویویچ ( 39 - ▼81)

23

 ژردان شقیری(⚽️ 90 -   2+90)

10

 دوشان تادیچ

14

  استیون زوبر

17

 فیلیپ کوستیچ (▼65)
15

 بلریم ژمایلی (▼73)

20

 سرگئی میلینکوویچ‌ساویچ (  34)

9

 هریس سفرووریچ (▼46) 9  الکساندر میتروویچ (⚽️ 9 -  █ 87)

 سرمربی: پتکویچ

 سرمربی: کرستاژیک

    

 ماریو گاورانویچ (▲46)

 

 آدام لیائیچ (▲65)

   

 بریل امبولو (▲73)    رادونجیچ (▲81)

             

 

 

 

 

دقایق حساس، حواشی و گزارش بازی در ادامه می‌آید:

سوئیس 2- صربستان یک / ژردان شقیری (90): صربستان که برای زدن گل برتری جلو کشیده بود غافلگیر شد. شقیری که در نیمه زمین انتظار می کشید با یک پاس در عمق پشت مدافعان صرب صاحب توپ شد و پس از اینکه وارد محوطه جریمه شد با پای چپ توپ را به گوشه دروازه فرستاد تا سوئیس بازی باخته را با برد عورض کرده باشد.

کامبک سوئیسی / صرب ها حریف شقیری نشدند

دقیقه 81: ایوانوویچ نزدیک بود کار دست تیمش بدهد اما توپی که از جلوی پاهای مهاجم سوئیس دفع کرد به کناره تور دروازه صربستان برخورد کرد.

دقیقه 68: فرصت خوب گلزنی که صرب ها از دست دادند، پاس زمینی و رو به جلوی کولاروف به شکلی خطرناک عرض دروازه سوئیس را طی کرد و متروویچ که برای باز کردن دروازه خیز برداشته بود، نتوانست به توپ برسد.

دقیقه 55: شوت کات دار و پای چپ شقیری از زاویه بسته چیزی نمانده بود وارد دروازه  شود اما توپ با بدشانسی به تیرک خورد و به بیرون رفت.

سوئیس یک- صربستان یک / گرانیت ژاکا (52): دفع ناقص مدافعان صربستان باعث شد توپ بیرون محوطه جریمه به  ژاکا برسد و این بازیکن بدون معطلی با ضربه ای فوق العاده دیدنی و غیرقابل مهار دروازه صربستان را باز کرد تا بازی با تساوی یک بر یک دنبال شود.

کامبک سوئیسی / صرب ها حریف شقیری نشدند

دقیقه 44: توپ بلندی که به روی دروازه سوئیس فرستاده شد توسط ساویچ برای تادیچ کاشته شد اما شوت پای چپ و سرضرب این بازیکن در چارچوب نبود.

دقیقه 42: سانتر ماتیچ از سمت چپ را سومر با واکنش خوب خود برگشت اداد و در ادامه نیز چیزی نمانده بود روی توپ ارسالی به طور اتفاقی دروازه سوئیس باز شود که ضربه میلنکوویچ راهی به دروازه پیدا نکرد.

دقیقه 36: ارسال کولاروف را مدافعان سوئیس برگشت دادند اما در ادامه توپ برگشتی به تادیچ رسید و این بازیکن از بیرون محوطه جریمه اقدام به شوتزنی کرد که سومر ضربه این بازیکن را مهار کرد.

دقیقه 34: ارسال تند و تیز شقیری به روی دروازه صربستان را استویکوویچ با خروج به موقع خود در آغوش گرفت.

دقیقه 29: فرصت عالی برای بازیکنان سوئیس از دست رفت، پاس در عمق که ژاکا برای ژمایلی فرستاد، این بازیکن را در موقعیت تک به تک قرار داد، اما ضربه ژمایلی را استویکوویچ با یک دست فرستاد.

کامبک سوئیسی / صرب ها حریف شقیری نشدند

دقیقه 15: میلینکوویچ‌ بعد از اینکه با یک حرکت در عرض توپ را روی پای راست خود آورد اقدام به شوتزنی کرد که توپ خطرناک از کنار دروازه به بیرون رفت.

سوئیس صفر - صربستان یک / الکساندر میتروویچ (5): یک دقیقه بعد از اینکه سومر دروازه تیمش را نجات داد،اینبار میتروویچ روی ارسال تماشایی تادیچ، توپ را با ضربه سری فوق العاده به کنج دروازه سوئیس فرستاد تا صربستان خیلی زود از حریف پیش بیافتد.

کامبک سوئیسی / صرب ها حریف شقیری نشدند

دقیقه 04: در شرایطی که سوئیس بازی را بهتر آغاز کرده این صربستان بود که اولین موقعیت جدی را ایجاد کرد جایی که ضربه سر میتروویچ با واکنش دیدنی سومر دفع شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز