خبرگزاری کار ایران

جام جهانی ۲۰۱۸:

محسن قهرمانی: ایستگاهی دادن به پرتغال مثل دادن پنالتی است/ رونالدو را عصبی کنیم برنده‌ایم

asdasd
کد خبر : ۶۳۷۱۲۰

کارشناس داوری به بررسی شرایط بازی ایران - پرتغال و قضاوت داور مسابقه پرداخت.

محسن قهرمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص قضاوت داور پاراگوئه‌ای بازی ایران - پرتغال اظهار داشت: شناختی که روی این داور دارم این است که داور مقتدری است و با اقتدار در زمین سوت می‌زند و تحت تاثیر جو بازی و عوامل محیطی نیست. روی این حساب بازیکنان ما باید قدری حساب شده عمل کنند.

وی در مورد اعتراضاتی که نسبت به همزبانی داور مسابقه با پرتغالی‌ها صورت گرفته عنوان کرد: بهتر است به چنین حساسیت‌هایی دامن نزنیم و در داوری روز دنیا دیگر چنین مباحثی مطرح نیست. مثل اینکه در لیگ ما بگویند داور تهرانی برای تیم‌های تهرانی قضاوت نکنند ولی مگر می‌شود چنین کاری انجام داد؟ داورانی که در جام جهانی حاضر هستند یکی از مواردی که در موردشان وجود دارد تسلط به زبان بین‌المللی است و فکر نمی‌کنم در این مورد مشکلی وجود داشته باشد.

کارشناس داوری در پایان مسابقه عنوان داشت: نکته‌ای که بازیکنان ما باید به آن توجه کنند این است که با توجه به تخصص بازیکنی مثل رونالدو، در عمق دفاع مرتکب خطا نشوند چرا که دادن ایستگاهی به پرتغال خصوصاً در موقعیت‌های خوب یک جورهایی حکم دادن پنالتی را دارد. شک ندارم با تدابیری که کی‌روش برای این بازی در نظر دارد به خوبی بچه‌ها را توجیه کرده است تا مراقب چنین موضوعی باشند.

قهرمانی در پایان گفت: دو توصیه به بازیکنان دارم اول این است که با الگو برداری از رفتار دوگانه داور بازی با اسپانیا سعی کنند مطیع قانون بوده و حدالامکان با داور مسابقه صحبت نکنند و در درجه دوم اینکه رونالدو نشان داده وقتی عصبی می‌شود مقدار زیادی از پتانسیل خودش را از دست می‌دهد و اگر ما بتوانیم چنین کاری انجام دهیم تا حد زیادی برد را به سود خودمان در آوردیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز