خبرگزاری کار ایران

پرداخت یارانه نقدی به نوزادان تازه متولد شده

asdasd
کد خبر : ۲۰۳۷۶۹

یارانه نوزدانی که در سال جاری متولد شده و تاکنون به حسابشان واریز نشده است همراه یارانه نقدی سایر اعضای خانواده از سوی دولت پرداخت خواهد شد.

نوبخت، معاون برنامه‌ریزی رئیس‌جمهور در جلسه این هفته هیأت در جمع خبرنگاران اعلام کرد که یارانه نوزدانی که در سال جاری متولد شده و تاکنون به حسابشان واریز نشده است همراه یارانه نقدی سایر اعضای خانواده از سوی دولت پرداخت خواهد شد و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

به گزارش ایلنا، اکبر ایزدی، رئیس سازمان هدفمندی یارانه‌ها در پاسخ به این سوال که آیا متولدان جدید برای دریافت یارانه نقدی نیاز به ثبت‌نام در سامانه رفاهی دارند، اظهار داشت: مشمولان یارانه نقدی متولدانی هستند که سرپرست آنها در حال حاضر در سایت رفاهی ثبت‌نام کرده و یارانه نقدی دریافت می‌کنند، به فرزندان افرادی که در حال حاضر یارانه نقدی دریافت نمی‌کنند، نیز تعلق نخواهد گرفت.

مدیرعامل سازمان هدفمندی یارانه‌ها در مورد نحوه اضافه شدن نام نوزادان برای دریافت یارانه افزود: متولدان جدید نیاز به هیچ گونه ثبت‌نام وجود ندارد و اطلاعات آنها از طریق سازمان ثبت احوال به سازمان هدفمندی یارانه ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه از این به بعد هر ماه به صورت خودکار آمار متولدان جدید در فهرست پرداخت یارانه نقدی قرار می‌گیرد، تصریح کرد: این موضوع جز سیاست‌های نظام و دولت بوده و برای متولدان جدید از این پس یارانه نقدی پرداخت خواهد شد.

ایزدی عنوان کرد: معمولا ماهانه بین ۸۵ تا ۱۲۰ هزار متولد جدید به یارانه‌بگیران کشور نقدی اضافه می‌شود.

براین اساس یارانه شهریورماه به روال ماه‌های قبل در بیست و دوم هرماه، فردا شب نیز ساعت ۲۴ به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز