خبرگزاری کار ایران

کارگران خریدار «سپیدار ۲ و ۳» مقابل شهرداری تهران تجمع کردند/موعد تحویل گذشت، آپارتمان‌ها را تحویل نداده‌اند

asdasd
کد خبر : ۵۹۱۴۵۲

جمعی از کارگران شرکت واحد شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه، صبح امروز در اعتراض به تحویل نگرفتن مسکن خود مقابل ساختمان شهرداری تهران تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جمعی از کارگران شرکت واحد شرکت واحد اتوبوس‌رانی تهران و حومه، امروز صبح در اعتراض به تحویل نگرفتن مسکن تعاونی خود (پروژه‌های سپیدار ۲ و ۳) مقابل ساختمان شهرداری تهران تجمع کردند.

تجمع‌کنندگان که از اعضای تعاونی مسکن کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران بودند، گفتند: پروژه‌های مسکونی سپیدار ۲ و ۳ باید سال ۹۱ تحویل داده می‌شد اما  ۵ سال از موعد تحویل گذشته و همچنان خانه‌ها نیمه‌کاره‌اند. آنها می‌پرسند: پس تکلیف وعده‌هایی که داده‌اند، چه می‌شود؟

معترضان افزودند: از آنجا که مدیر پروژه را شهردار تهران تعیین می‌کند، برای دومین روز متوالی مقابل ساختمانی شهرداری جمع شده‌ایم تا شهرداری تهران در این رابطه خود را ملزم به پاسخگویی بداند. پیش از این نیز بارها مقابل شورای شهر تهران، تجمع برگزار کردیم.

یکی از حاضران در تجمع گفت: در شرایطی که همه ما کارگر و کم درآمد هستیم و این آپارتمان‌ها را به امید خلاصی از اجاره خانه و به امید صاحبخانه شدن خریداری کرده‌ایم، درخواست داریم مسئولان هرچه سریع‌تر به اوضاع رسیدگی کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز