خبرگزاری کار ایران

نگهبانان پیمانکاری میادین میوه و تره‌بار:

شهرداری در توزیع سبد کالای عید، پیمانکاری‌ها را فراموش نکند

asdasd
کد خبر : ۵۹۲۲۰۰

نمایندگانِ نگهبانان پیمانکاری میادین میوه و تره‌بار تهران، خواستار عدالت در توزیع سبد کالا و تسهیلات غیرنقدی شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نگهبانان پیمانکاری میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران از تبعیض در شهرداری تهران انتقاد دارند.

آنها می‌گویند: سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران، در مناسبت‌های مختلف ازجمله عید نوروز، برای کارکنان رسمی و قراردادی هدایای ویژه‌ای اعم از سبدهای کالا، بن‌های خرید، تسهیلات ویژه و غیره درنظر می‌گیرد که این امر به نوبه خود امری بسیار پسندیده است و می‌تواند کمکی هرچند اندک به تأمین معیشت کارکنان و کارگران نماید.

به گفته این نمایندگان، شهرداری تهران برای کارکنان نگهبان پیمانکاری هادیان شهر سازمان میادین میوه و تره‌بار، کوچکترین تسهیلاتی را درنظر نمی‌گیرد؛ درحالیکه این قشر زحمتکش در هر شرایطی، در سرما و گرما، با حداقل حقوق مشغول انجام وظیفه هستند.

این نگهبانان در پایان گفتند: امیدواریم با یاری خداوند، مسئولان گوشه چشمی به این قشر زحمتکش داشته باشند تا نگهبانان پیمانکاری هادیان شهر نیز در ایام نوروز و سال جدید از سبد کالا بهره‌مند شده و در این ایام شرمنده خانواده و فرزندان خویش نشوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز