خبرگزاری کار ایران

جلسه‌ ستاد هماهنگی هفته کارگر برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۶۰۰۵۵۱

جلسه‌ ستاد هماهنگی هفته کارگر به منظور بررسی عناوین و برنامه‌های پیشنهادی هفته کارگر سال ۹۷ امروز در محل روزنامه کار و کارگر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جلسه‌ ستاد هماهنگی هفته کارگر به منظور بررسی عناوین و برنامه‌های پیشنهادی هفته کارگر سال ۹۷، صبح امروز در محل روزنامه کار و کارگر برگزار شد.

در جلسه امروز علیرضا محجوب (دبیرکل خانه کارگر)، نمایندگان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سازمان تامین اجتماعی، وزارت کشور، افشین حبیب‌زاده (رئیس فراکسیون کارگری شورای اسلامی شهر تهران)، فتح الله بیات (دبیرخانه کارگر شرق تهران) و حسین حبیبی (دبیر کانون هماهنگی‌های شوراهای اسلامی کار استان تهران) و نماینده درالقرآن خانه کارگر حضور داشتند.

در این نشست، عناوینی همچون کارگران و امنیت شغلی، کارگران، انقلاب و میثاق ملی، کارگران و قانون‌گرایی، کارگران و آسیب‌ها، کارگران و مهارت‌ها، کارگران و شوراهای اسلامی کار از طرف حاضران برای گنجانده شدن در برنامه‌های هفته کارگر پیشنهاد شد. همچنین پیشنهاد شد که بنر، پوستر، تراکت و قطعنامه‌های مربوط به هفته کارگر تهیه شود. پیشنهادات ارائه شده در این جلسه هفته آینده به منظور نهایی شدن بررسی و پس از  می‌شوند پس از بررسی تمامی جوانب نهایی می‌شود.

هفته کارگر هر ساله از پنجم تا یازدهم اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز