خبرگزاری کار ایران

همزمان با استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛

جامعه کارگری خواستار راهپیمایی و تجمع در برابر مجلس شد

asdasd
کد خبر : ۶۰۲۳۰۸

جامعه کارگری در حمایت از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رساندن صدای اعتراض خود به گوش طراحان استیضاح، برای روز سه‌شنبه هفته جاری، درخواست مجوز برگزاری راهپیمایی و انجام تجمع در برابر مجلس شورای اسلامی خواهد کرد.

یک مقام کارگری در گفتگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به اعلام وصول استیضاح علی ربیعی ازسوی هیات رئیسه مجلس و برگزاری جلسه استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در هفته جاری گفت: نمایندگانِ طراحِ استیضاح باید بدانند که عواقب کار آنها در پایان سال و در آستانه‌ی تعیین مزدِ کارگرانی که با مشکلات عدیده‌ای دست و پنجنه نرم می‌کنند بسیار نسنجیده و ناپخته بود لذا کارگران در برابر این اقدام سکوت نخواهند کرد.

وی تاکید کرد تشکل‌های کارگری از استان‌های کرمان، کهکیلویه و بویراحمد، خوزستان و سایر استان‌هایی که برخی از نمایندگانشان در جریان استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نقش‌آفرینی کرده‌اند نیز به کارگران و تشکل‌های کارگری استان تهران خواهند پیوست و در این تجمع و راهپیمایی اعتراض‌آمیز، تشکل‌های کارگری پایتخت را تنها نخواهند گذاشت.

وی همچنین گفت: همین امروز درخواست مجوز راهپیمایی به طرف مجلس و تجمع در مقابل آن در روز استیضاح را تسلیم مراجع ذیربط خواهیم کرد و انتظار داریم با این درخواست موافقت شود.

این مقام کارگری تصریح کرد: کارگران هوشمندانه تمامی اقداماتِ طراحانِ استیضاح وزیر کار در مقطع کنونی را رصد می‌کنند و در فرصت مقتضی پاسخ این عده را که کمترین آشنایی با مسایل و مشکلات کارگران ندارند، خواهند داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز