خبرگزاری کار ایران

بیش از ۳۰ هزار نفر از کارکنان قراردادی نفت در انتظار تحقق وعده‌ها/اردیبهشت هم نمام شد

asdasd
کد خبر : ۶۳۰۱۹۴

قرارداد موقتی‌های نفت می‌گویند: همچنان در انتظار تحقق وعده‌های وزیر نفت هستیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، «بهبود وضعیت معیشتی» و «ساماندهی قراردادهای شغلی» از مطالبات اصلیِ کارگران قرارداد موقت در صنعت نفت است؛ مطالباتی که قرار بود تا اردیبهشت ماهِ سال جاری برآورده شود و به سرانجام برسد.

در حال حاضر جامعه 30 هزار نفریِ قرارداد موقتی‌های نفت، همچنان در انتظار تحقق وعده‌هایی هستند که به نظر نمی‌رسد هیچ برنامه‌ای برای عملی شدن آنها در دستور کار باشد.

قرارداد موقتی‌های نفت می‌گویند: اردیبهشت به پایان رسید و اکنون نیمه خرداد ماه است؛ با این وجود هیچ خبری از بهبود وضع معیشتی و ساماندهی قراردادها نیست؛ همچنان دستمزد ما چند برابر کمتر از کارکنان رسمیِ نفت است و از مزایای مزدی و غیرمزدی که شامل حال آنها می‌شود، محرومیم.

 سال گذشته وزیر نفت گفته بود برنامه بهبود معیشتی کارکنان قرارداد موقتِ نفت، نهایی شده و با ابلاغ آن، این تغییرات از ابتدای «اردیبهشت ماه» در حقوق و دستمزد کارکنانِ موقت اعمال می‌شود.

کارگران موقتِ صنعت نفت، خواستار ترمیم اوضاع معیشتی، رفع تبعیض در پرداختِ دستمزد و مزایا و همچنین ساماندهی قراردادها در جهت تامین امنیت شغلی خود هستند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز