خبرگزاری کار ایران

با مشارکت بیمیتو و الوپیک؛

اولین دفترچه الکترونیکی سازمان تامین‌اجتماعی تحویل داده شد

asdasd
کد خبر : ۶۴۰۴۸۲

اولین دفترچه الکترونیکی سازمان تامین‌اجتماعی با مشارکت بیمیتو و الوپیک به وزیر ارتباطات و فناوری ارتباطات تحویل داده شد.

به گزارش ایلنا، صبح امروز با حضور محمدجواد آذری جهرمی (وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات)، علی ربیعی (وزیر کار، رفاه و تامین اجتماعی) و سیدتقی نوربخش (رئیس سازمان تامین اجتماعی)، از پروژه صدور آنلاین دفترچه بیمه، تمدید اعتبار، تجدید دفترچه و ارسال آن لاین توسط شرکت بیمیتو رونمایی شد.

«آذری جهرمی» در صفحه شخصی خود درباره این مراسم نوشت: به اجرای دولت الکترونیک امیدوارتر شدم. امروز در سازمان تامین اجتماعی شاهد اجرای بخش مهمی از خدمات دولت الکترونیکی، مرتبط با موضوع فعالیت های این سازمان بودم.

وی در ادامه نوشت: نوبت دهی الکترونیک، نسخه دهی الکترونیک، پرونده الکترونیک سلامت، تامین اجتماعی همراه و خدمات دیگری که کار مردم و خدمات دهندگان حوزه سلامت را سهل و ساده و سالم می کند. یکی از این خدمات صدور دفترچه بیمه از طریق وب و ارسال سریع آن به محل کار یا زندگی است که نمونه آن برای من از طریق بیمیتو صادر و همان جا توسط الوپیک ارسال شد.

 بیمیتو، وب‌سایت و اپلیکیشن مقایسه، خرید و مدیریت آنلاین بیمه است. با کمک بیمیتو تمامی اطلاعات مورد نیاز هر فرد ازجمله قیمت، میزان پوشش بیمه و سطح کیفیت خدمات شرکت‌های مختلف بیمه قابل مقایسه است. بیمیتو برای ارائه خدمات بیمه‌ای با نمایندگان و کارگزاران مورد تائید بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران همکاری می‌کند و تمامی فرآیندهای آن، مورد تأیید عاملان رسمی بیمه است.

همچنین سامانه هوشمند حمل و نقل درون شهری الوپیک به عنوان بزرگترین ناوگان خدمات ارسال مرسوله با سرویس های پیک موتوری، وانت بار سبک و سنگین و سواری بار، در تهران و کلانشهرهای کشور، به عنوان طرف قرارداد بیمیتو خدمات ارسال آن لاین دفترچه های بیمه را برعهده‌دار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز