خبرگزاری کار ایران

جامعه کارگزاران مخابرات روستایی:

از دیوان عدالت اداری سپاسگزاریم/مهم‌ترین پایه شغلی کارگزاران تثبیت شد

asdasd
کد خبر : ۶۴۲۱۵۷

جامعه کارگزاران مخابرات روستایی کشور در نامه‌ای از رای اخیر دیوان عدالت تشکر کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، پس از رای اخیر دیوان عدالت اداری مبنی بر احراز رابطه کارگری بین کارگزاران مخابرات روستایی و شرکت مخابرات ایران، جامعه کارگزاران مخابرات روستایی در نامه‌ای، از این رای ابراز امتنان کرد.

در این نامه آمده‌است:

 خوشبختانه هیئت عمومی دیوان عدالت اداری در مورخه 12 تیرماه 1397 رای خود را در خصوص وجود رابطه کارگری و کارفرمایی بین شرکت مخابرات و کارگزاران مخابرات روستایی با اکثریت آرا اعلام کرد و کارگزاران را هم در زمان دولتی و هم بعد از واگذاری شرکت مخابرات ایران به بخش خصوصی مشمول قانون کار دانسته و رابطه کارگری آنها را محرز نمود.

با اعلام رای دیوان عدالت یکی از مهم‌ترین پایه‌های شغلی کارگزاران تثبیت و انشاءالله نگاه به آینده امید روزهای خوش را رقم خواهد زد. امید می‌رود که ادامه این روند،پایانی باشد بر تمامی رنج‌ها و نگرانی‌ها.

به همین مناسبت جامعه کارگزاران مخابرات روستایی به پاس زحمات ارزنده مسئولان عالی رتبه و دست اندرکاران دیوان عدالت اداری در خصوص صدور رای قاطع و سرنوشت ساز در مورد کارگزاران مخابرات روستایی مراتب سپاس و تقدیر و تشکر خود را از تمامی دست اندرکاران دیوان عدالت اداری اعلام می‌دارد و از خداوند منان آرزوی موفقیت و سربلندی را برای همه آنها طلب می‌نماید. انشاءالله که خداوند متعال اجر همه را در روز آخرت عطا فرماید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز