خبرگزاری کار ایران

مدیر فرودگاه یاسوج در گفت و گو با ایلنا:

آمادگی شرکت هواپیمایی آتا برای افزایش پروازهای فرودگاه یاسوج/ مسافران استقبال کنند پروازها دونوبته می شود

asdasd
کد خبر : ۶۲۸۰۷۰

مدیر فرودگاه یاسوج از پرواز امروز صبح هواپیمایی "آتا " این فرودگاه با 63 مسافر رفت و برگشت خبرداد و تاکیدکرد که در صورت استقبال از پروازها، بزودی تعداد پروازهای این فرودگاه روزانه خواهد شد.

"علی محسنیان" در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در یاسوج گفت: امروز صبح پرواز تهران - یاسوج با 34 مسافر و یاسوج - تهران با 29 مسافر در فرودگاه یاسوج انجام و امیدواریم در روزهای آینده این تعداد مسافر بیشتر شود.

وی ظرفیت مسافر هواپیمایی آتا در فرودگاه یاسوج را 45 نفر عنوان و اظهار داشت: پروازهای این هواپیمایی بطور منظم درحال انجام است و امیدواریم با استقبال مسافران، بزودی شاهد افزایش پروازها بصورت روزانه باشیم.

مدیر فرودگاه‌یاسوج افزود: استمرار و افزایش تعداد پروازها در این فرودگاه زمانی انجام می‌گیرد که مسافران از شرکت هواپیمایی آتا استقبال کرده و درصورت گستردگی استقبال، تعداد پروازها در 2 نوبت صبح و عصر هم انجام می گیرد.

آمادگی آتا برای استمرار و افزایش پروازهای فرودگاه یاسوج

محسنیان با تاکید بر آمادگی هواپیمایی آتا برای پروازهای روزانه و 2 نوبته صبح و عصر در فرودگاه یاسوج، خاطرنشان کرد: نیازمند همراهی مردم و مسوولان برای تحقق این هدف هستم.

وی گفت: باتوجه به اینکه اکنون ماه مبارک رمضان بوده و مسافرت ها بطور طبیعی نسبت به گذشته کمتر می‌شود اما امیدواریم و انتظار داریم بعد از تعطیلات این ماه، شاهد استقبال گسترده مردم و مسئولان از پروازهای هواپیمایی آتا باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز