خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد:

وای به روزی که مردم از مسئولان توقعی نداشته باشند/ باید آمریکای درون را کشت

asdasd
کد خبر : ۶۴۲۵۰۸

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه مسئولان نظام باید قدردان مردم باشند، اظهارداشت: وای به روزی که مردم‌ از مسئولان توقعی نداشته باشند.

به گزارش ایلنا از یاسوج، آیت‌الله سیدشرف الدین ملک حسینی در آئین سوگواری امام جعفر صادق (ع) در شیراز گفت: مسولان باید قدر بدانند وقتی مورد حمله و انتقاد مردم قرار می گیرند.

وی با بیان اینکه وقتی مردم از مسولان گله دارند به معنای این است که جامعه شما از شما توقع عدالت، نفی‌تبعیض،وحدت، انسانیت، شرف، ادب، وقار و توزیع معقول سرمایه ها را دارد، خاطرنشان کرد: این بدان معناست که مردم فضیلت ها را می فهمند و از شما مسئولان توقع دارند.

نماینده مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در خبرگان رهبری گفت: وای به روزی که مردم از نظام ما و از مسئولان چنین توقعی نداشته باشند و آن روز دیگر مثل امروز ما نیست.

ملک‌حسینی گفت: تا وقتی که مردم به من طلبه توهین می کنند و نهیب می زنند باید قدردان باشیم و از روزی بترسیم که مردم به ما توهین نمی کنند و حمله نمی کنند و نهیب نمی زنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه انقلاب از ما پاسخ می خواهد،تصریح کرد: طلبه هستم و بعضی چیزها را بلد نیستم، اتفاقاتی که افتاد هرچه از ما سئوال کردند بلد نبودیم جواب بدهیم و جالب اینجا بود که نمی‌دانیم این چه قانونی بود که اجازه می داد مسئولان هم هفته‌ها سکوت کنند و پاسخ روشنی ندهند.

نماینده مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در خبرگان رهبری، ادامه داد: اتفاق شوم‌تر این بود که همه گناه را به گردن دشمن بیرون انداختیم.

ملک حسینی با تحلیل دشمن بیرونی، تصریح کرد: آمریکا مظهر کفر، نفاق، تبعیض، زیاده خواهی، استکبار و غرور است.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: باید آمریکای درون را کشت تا آمریکای بیرون نتواند بر ما تاثیر بگذارد. اگر تبعیض، غرور و نخوت، زیاده خواهی و هجمه ها به حق باشد، دشمن درون به ما آسیب می زند و جامعه ای که در درون، خود به خودش دشمنی می ورزد آن‌قدر لرزان است که لازم نیست دشمن بیرون بر آن بتازد.

ملک حسینی با تاکید بر اینکه لرزانی جامعه در این شرایط جامعه را نابود می کند، ادامه داد: اتفاق شومی که در این بین اتفاق افتاد این است که ما دشمن را به رسمیت بشناسیم.

نماینده مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در خبرگان رهبری با تاکید به مسئولان که مبادا یک اتفاق شوم در میان آنان و مردم رخ دهد، اظهار داشت: اگر این اتفاق شوم در بین مردم و مسئولان بیفتد که آمریکا می تواند ما را بلرزاند، دیگر نمی‌خواهد با ما دشمنی کند و لرزه ای که بر اندام ما می افتد همه چیز را نابود می کند و البته تفکر انقلابی نباید چنین اجازه ای را بدهد.

ملک حسینی با انتقاد از وجود برخی قوانین عام در ایران، ادامه داد: قانون هایی که می شود در سایه اش به حقوق های نجومی دست یافت و یا به سهولت می توان تخلف کرد را باید آتش زد.

وی افزود: قانون هایی که به سادگی می توان آن را دور زد اما به سختی می‌توان این دور زدن ها را کشف کرد را باید به آتش کشید. این چه قانونی است که برای بعضی محرومیت و مظلومیت می‌آورد و در یک هفته قیمت ها چنان رشد می کند که حجم فقرا ۲ برابر می شود.

ملک‌حسینی گفت: ما باید انقلاب و رهبری را که توصیه‌های بسیار دقیقی دارند را آبرومندانه نگه داریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز