خبرگزاری کار ایران

عباسی خبر داد:

طرح اتصال سیستمی انبار نفت شهید بهمنی مقدم رشت به سامانه بارنامه برخط سازمان راهداری

asdasd
کد خبر : ۵۷۹۰۹۳

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان گفت:طرح اتصال سیستمی انبار نفت شهید بهمنی مقدم رشت به سامانه بارنامه برخط سازمان راهداری با هدف جلوگیری ازتوزیع بدون بارنامه سوخت وجلوگیری ازبارگیری رانندگانی که نسبت به دریافت مجوز بارنامه اقدامی نکرده‌اند به صورت آزمایشی به اجرا درآمد .

به گزارش ایلنا از رشت، علی اصغر عباسی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان گفت:  براساس این طرح ارتباط سیستمی میان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی با سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز می باشد .
وی همچنین اضافه کرد :اجرای این طرح با هدف جلوگیری از توزیع بدون بارنامه سوخت وجلوگیری ازبارگیری رانندگانی که نسبت به دریافت مجوز بارنامه اقدامی ننموده اند ، جلوگیری از ورود اطلاعات نامعتبر در بارنامه ، جلوگیری از حمل غیر مجاز فرآورده های نفتی و جلوگیری از صدور بارنامه برای فرآورده های نفتی بدون تایید شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان است. 
مدیر منطقه گیلان با اشاره به اینکه هدف از اجرای این طرح نظارت ویژه بر حمل و نقل فرآورده های نفتی با توجه به توافق صورت گرفته با سازمانهای متولی است افزود:پایش سرویس مانیتورینگ انبار به صورت مستمر به منظور ارسال حواله، بارنامه نفت، جایگزینی کد ملی رانندگان با شماره گواهی نامه ثبت شده در سامانه مکانیزه انبار، تأمین زیر ساخت سخت افزاری و شبکه لازم برای استعلام ناوگان و راننده قبل از صدور پروانه بارگیری، اطلاع رسانی به رانندگان محترم برای آغاز مرحله اول طرح، از جمله اقدامات اولیه در راستای اجرای طرح بارنامه بر خط است.
وی تاکید کرد : در صورتی که نفتکش مورد نظر فاقد صلاحیت های لازم بر اساس مقررات شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی یا سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای باشد، از ورود نفتکش به انبار جلوگیری می شود . 
مدیرمنطقه گیلان همچنین افزود :این طرح به صورت آزمایشی از ۱۵ ام دی ماه انجام شده وپس ازموفقیت در اجرای آن به طور رسمی از اول بهمن ماه امسال در انبار نفت شهید بهمنی مقدم رشت  عملیاتی می شود .
 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز