خبرگزاری کار ایران

همزمان با بیست و دومین روز از اعتراضکارگران «کاشی گیلانا»؛

جلسه شورای تامین فرمانداری بدون حضور مدیریت گیلانا تشکیل شد

asdasd
کد خبر : ۲۱۱۹۷۸

«جلسه برسی نحوه واگذاری سهام کارخانه کاشی گیلانا از سوی شورای تامین شهرستان در محل فرمانداری شهرستان رودبار برگزار شد».

همزمان با آغاز بیست و دومین روز از اعتراضات صنفی کارگران کارگران «کاشی گیلانا»، کارگران این واحد صنعتی می‌ِ‌گویند که جلسه امروز شورای تامین فرمانداری شهرستان رودبار بدون حضور مدیریت کارخانه برگزار شده است.

منابع خبری ایلنا در کارخانه کاشی گیلانا با اعلام این خبر یادآور شدند:قرار بودجلسه امروز شورای تامین فرمانداری شهرستان رودبارکه از ساعت ۱۳ تا حوالی ساعت ۱۵ طول کشید، با موضوع برای رسیدگی به وضعیت بحران پیش آمده در این واحد تولیدی تشکیل شود.

کارگران گیلانا بابیان اینکه با وجود تاثیری که وضعیت بحرانی کارخانه کاشی گیلانا برسرنوشت آن‌ها دارند در این جلسه از نماینده آن‌ها هیچ دعوتی به عمل نیامده است و درمقابل از مدیریت کنونی کارخانه و نمایندگان وزارت صنایع برای شرکت در جلسه یادشده دعوت شده است.

این کارگران می‌گویند: از آنجا که مطابق قانون مدیریت جدید کاشی گیلانا در مقام کارفرمای کنونی و خریدار احتمالی کارخانه برای تصمیم گیری در مورد اعلام انصراف یا ارائه شرایط پیشنهادی خود ۱۰ روز مهلت دارد، برگزاری این جلسه به بعد از اتمام مهلت قانونی موکول می‌شود.

کارگران کاشی گیلانا با یادآوری اینکه به تازگی کار‌شناسان رسمی دادگستری در ارزیابی خود قیمت این واحد صنعتی را حدود ۴۹ میلیارد تومان تعیین کرده‌اند، افزودند: این نظر کار‌شناسی در روزهای اخیر به سهارمداران کنونی در مقام فروشنده و مدیریت فعلی کارخانه در مقام خریدار اعلام شده است و به احتمال قوی مهلت قانونی تعیین شده در هفته آینده خاتمه می‌ِ‌یابد.

به گفته منابع خبری ایلنا اگرچه تاکنون سهامداران کارخانه موافقت خود را با فروش سهام خود بر اساس قیمت تعیین شده اعلام کرده‌اند اما هنوز تصمیم مدیریت کنونی کارخانه به عنوان خریدار احتمالی مشخص نیست.

کارگران کاشی گیلانا در عین حال از ادامه اعتراض‌های آرام صنفی خود خبر می دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز