خبرگزاری کار ایران

در سومین روز اعتراض صنفی:

کارگران واگن پارس در بلوار منتهی به کارخانه تجمع کردند

asdasd
کد خبر : ۲۳۶۲۸۵

«۱۵۰ تن از کارگران واگن پارس اراک صبح امروز(شنبه ۶ دی) در اعتراض به خودداری کارفرما از تمدید قرارداد رئیس شورای اسلامی کار این کارخانه در خیابان واگن پارس منتهی به بلوار آیت الله اراکی تجمع کردند.»

۱۵۰ تن از کارگران واگن پارس اراک صبح امروز(شنبه ۶ دی) در اعتراض به خودداری کارفرما از تمدید قرارداد «علی درخشنده‌بخت»، رئیس شورای اسلامی کار این کارخانه در خیابان واگن پارس منتهی به بلوار آیت الله اراکی تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ۷۵۰ کارگر دیگر واگن پارس در کارخانه مانده‌اند و با خودداری از ادامه تولید از نماینده اخراجی خود حمایت می‌کنند.

گفتنی است همه ۹۰۰ کارگر واگن پارس از چهارشنبه هفته گذشته(۳ دی) در اعتراض به اخراج رئیس نهاد کارگری این واحد تولیدی دست از کار کشیده وتولید را متوقف کرده‌اند.

کارگران می‌گویند آقای درخشنده‌بخت تا پایان اردیبهشت ماه سال آینده در شورای اسلامی کار واگن پارس عضویت دارد و از مصونیت نمایندگی برخوردار است بنابراین کارفرما حق اخراج او را ندارد.

ایلنا در روزهای گذشتهگزارش داده بودکه نماینده قرارگاه خاتم الاوصیاء(سهامدار اصلی کارخانه) به کارگران معترض واگن پارس گفته است اخراج رئیس شورای اسلامی کار با نظر سهامدار اصلی صورت گرفته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز