خبرگزاری کار ایران

ایلنا ارائه می‌دهد؛

دانلود متن كامل لایحه اصلاح قانون كار

asdasd
کد خبر : ۲۶۸۸۱

در حالی كه با وجود گذشت شش روز از ارائه لایحه اصلاح قانون كار به مجلس، بسیاری از نمایندگان مجلس، كارشناسان كارگری و طبیعتاً بدنه جامعه كارگری از مفاد تغییرات نهایی ارائه شده در این لایحه اظهار بی‌اطلاعی می‌كنند، خبرگزاری ایلنا به منظور فراهم آوردن امكان تبادل نظر پیرامون این تغییرات، متن كامل این لایحه را در قالب یك فایل PDF در اختیار مخاطبان خود قرار می‌دهد.

خبرگزاری ایلنا متن كامل لایحه اصلاح قانون كار كه در روز سه شنبه، ۱۴ آذرماه توسط دولت دهم به مجلس ارائه شد را در قالب یك فایل PDF در اختیار مخاطبان خود قرار می‌دهد.

در حالی كه با وجود گذشت شش روز از ارائه لایحه اصلاح قانون كار به مجلس، بسیاری از نمایندگان مجلس، كارشناسان كارگری و به طبع بدنه جامعه كارگری از مفاد تغییرات نهایی ارائه شده در این لایحه اظهار بی‌اطلاعی می‌كنند، خبرگزاری كار ایران (ایلنا) به منظور فراهم آوردن امكان تبادل نظر پیرامون این تغییرات، متن كامل این لایحه را در قالب فایل PDF پیوست این خبر در اختیار مخاطبان خود قرار می‌دهد.

علاوه بر متن كامل لایحه، این خبرگزاری قصد دارد از امروز با انتشار تفکیکی بندهای مورد مناقشه لایحه اصلاح قانون کار و تطبیق تغییرات مد نظر دولت و مواد فعلی قانون، تحلیل مختصر و بی‌طرفانه‌ای از آنچه پس از اعمال این تغییرات رخ خواهد داد، به مخاطبان خود به ویژه جامعه كارگری ارائه دهد.

گفتنی است، تغییرات مورد نظر دولت در لایحه ارسالی به مجلس، شامل تسهیل شرایط اخراج کارگران، رسمیت بخشیدن به انعقاد قراردادهای موقت برای مشاغل دائمی، تسهیل شرایط خاتمه قرارداد موقت پیش از اتمام، افزودن شرایط اقتصادی کشور به معیارهای تعیین دستمزد كارگران، افزودن چندین مقام دولتی به شورای عالی کار که در قانون فعلی ماهیتی سه جانبه دارد و از مهم‌ترین وظایفش تعیین دستمزد سالانه کارگران است و... می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز