خبرگزاری کار ایران

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی:

مشارکت مردم در ایجاد نظم اجتماعی و امنیت ضروری‌ست

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۴۳۲

امنیت اجتماعی به عنوان یک امر اجتماعی به طور کامل وابسته به مشارکت مردم بوده و از عوامل موثر در برقراری امنیت پایدار محسوب می‌شود.

ایلنا: معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان آذربایجان شرقی گفت: مشارکت مردم در امور مختلف سبب جلب اعتماد و ایجاد رضایت بیشتر در جامعه می‌شود.
به گزارش ایلنا، «امیر عباس‌زاده» یکی از مسئولیت‌های موثر و نقش آفرین در حوزه خدمت رسانی به شهروندان را حفظ امنیت و آرامش روانی دانست و گفت: یک جامعه سالم نیازمند نظم و امنیت است و این با تلاش نیروهای انتظامی و امنیتی کشور با مشارکت مردم شکل می‌گیرد.
وی با بیان اینکه مقوله نظم و امنیت، بیش ازهر مقوله اجتماعی دیگر، مقوله‌ای عمومی و مردمی است، خاطرنشان کرد: پلیس به عنوان سازمانی که مسئولیت سنگینی در حوزه برقراری نظم عمومی و امنیت اجتماعی بر عهده دارد، بیش از هر سازمان و نهاد دیگری نیازمند توجه به رویکرد جامعه محوری است.
عباس‌زاده با تاکید بر ضرورت مشارکت دهی مردم در نظم عمومی و امنیت اجتماعی، گفت: نیروی انتظامی به عنوان سازمانی که در میان سایر بخش‌های حاکمیت نزدیک‌ترین سطح تعامل و برخورد را با مردم دارد، لازم است در برقراری نظم عمومی و امنیت اجتماعی بیشترین توجه را به مردم داشته باشد.
وی افزود: امنیت اجتماعی به عنوان یک امر اجتماعی به طور کامل وابسته به مشارکت مردم بوده و از عوامل موثر در برقراری امنیت پایدار محسوب می‌شود.
عباس‌زاده خاطرنشان کرد: تمام تلاش پلیس بر این است که در کارهای خود از مشارکت مردمی استفاده کند زیرا بدون حضور، مشارکت و همکاری مردم موفقیت پلیس امکان پذیر نبوده و امنیت پایدار نخواهدبود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز