خبرگزاری کار ایران

اولین کارگاه آموزشی مدیران و کارکنان گزینش دانشگاه‌های آزاداسلامی شمالغرب برگزار شد

کد خبر : ۱۰۴۴۶۷

انتصاب مدیران استانی گزینش، تمرکز زدایی و واگذاری امور وتفویض اختیار به مناطق سیاست‌های گزینش درسال۹۲ است.

ایلنا: به همت دفتر گزینش دانشگاه آزاد اسلامی تبریز، اولین کارگاه آموزشی مدیران و کارکنان گزینش دانشگاه‌های آزاداسلامی استان‌های آذربایجان شرقی، غربی، اردبیل و زنجان برگزار شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا نماینده دفتر مرکزی گزینش دانشگاه آزاداسلامی در این کارگاه آموزشی گفت: انتصاب مدیران استانی گزینش، تمرکز زدایی و واگذاری امور و تفویض اختیار به مناطق سیاست‌های گزینش در سال۹۲ است.
قاسم‌پور افزود: آرامش در دانشگاه‌ها باید توسط گزینش برقرار شود، زیرا مدیران گزینش محرم اسرار مردم و ناظر و دیده‌بان در دانشگاه هستند.
وی تصریح کرد: مهم‌ترین مأموریت مدیران گزینش حفظ خطوط قرمز نظام وصیانت از خون شهدا و برخورد با افراد ناصالح و ناشایست و غیر ولایی که به حریم افراد تعرض می‌کنند است و باید با قاطعیت و شجاعت حرکت کنند.
نماینده دفتر مرکزی گزینش دانشگاه آزاداسلامی تاکید کرد: پیشگیری در گزینش بسیار مهم است و مدیران گزینش باید عالمانه در صیانت از آرمان‌های امام و قانون اساسی حرکت کرده و محیط امنی برای مردم و جامعه فراهم آورند.
در ادامه این کارگاه، رادمرد مدیرکل بازرسی هیأت عالی گزینش نهاد ریاست جمهوری به ارائه تدریس و توضیحات تخصصی در امر گزینش پرداخت.
گفتنی است، اولین کارگاه آموزشی مدیران و کارکنان گزینش دانشگاه‌های آزاداسلامی استان‌های آذربایجان شرقی، غربی، اردبیل و زنجان در سالن شمس دانشگاه آزاداسلامی تبریز برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز