خبرگزاری کار ایران

بازدید شبانه سرپرست شهرداری از ایستگاه ۱۲ مترو تبریز

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۲۱۷

با توجه به بارگیری و حرکت واگن‌های مترو تبریز به سمت ایران و آغاز شمارش معکوس برای بهره‌برداری از فاز نخست خط اول قطارشهری، لازم است شهرداری‌های مناطق با تعیین تکلیف و نهایی کردن روند تملک ایستگاه‌ها و تحویل آن‌ها به سازمان قطارشهری تا پایان مهرماه امسال اقدام جدی و عملی کنند.

ایلنا: سرپرست شهرداری تبریز با حضور سرزده و شبانه در محل ایستگاه شماره ۱۲ مترو، از روند احداثو اجرای این ایستگاه بازدید کرد.
به گزارش ایلنا اکبری شامگاه دیروز و در بازدیدی سرزده ضمن حضور در کارگاه ایستگاه شماره ۱۲ مترو تبریز در سه راهی محققی بر روند احداثاین پروژه بزرگ عمرانی شهر تبریز نظارت کرد و خواستار تسریع در مراحل اجرایی این ایستگاه شد.
وی با قدردانی از تلاش‌های پیمانکاران، مهندسان و مدیران و کارکنان سازمان قطارشهری در اجرای همزمان و با برنامه پروژه عظیم مترو در بخش‌ها، خطوط و ایستگاه‌های واقع در مسیر ابراز امیدواری کرد با ورود سری اول واگن‌ها به تبریز امکان راه اندازی و بهره برداری از فاز نخست خط یک مترو فراهم شود.
اکبری همچنین با تأکید بر لزوم همکاری هرچه بیشتر شهرداری‌های مناطق و مرکز در تسریع مراحل تملک اراضی مشخص شده برای احداثایستگاه‌های خط یک مترو، تحقق این امر را زمینه‌ساز تحویل به موقع و منطبق با برنامه زمان‌بندی شده در روند اجرا و بهره‌برداری این پروژه بزرگ عمران شهری دانست.
وی افزود: با توجه به بارگیری و حرکت واگن‌های مترو تبریز به سمت ایران و آغاز شمارش معکوس برای بهره‌برداری از فاز نخست خط اول قطارشهری، لازم است شهرداری‌های مناطق با تعیین تکلیف و نهایی کردن روند تملک ایستگاه‌ها و تحویل آن‌ها به سازمان قطارشهری تا پایان مهرماه امسال اقدام جدی و عملی کنند.
به گفته سرپرست شهرداری تبریز به معاونت مالی و اداری شهرداری نیز مأموریت داده شده است در صورت نیاز مناطق به اعتبارات و بودجه‌های، نسبت به پیش‌بینی و تأمین منابع مالی مورد نیاز در راستای تسریع مراحل تملک ایستگاه‌ها همکاری‌های لازم صورت گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز