خبرگزاری کار ایران

شهرداری - دبیری؛ سومین دربی فوتسال تبریز

کد خبر : ۱۰۵۳۴۴

دبیری که با شش امتیاز از دو بازی گذشته در صدر قرار گرفته برای حفظ این‌جایگاه چاره‌ای جز برد ندارد و شهرداری تبریز نیز برای جبران شکست دور از انتظار هفته گذشته مقابل هلال احمر و صعود در جدول رده بندی، به برتری در این دیدار می‌اندیشد.

ایلنا: دربی تیم‌های همشهری شهرداری و دبیری تبریز در هفته سوم از رقابت‌های لیگ بر‌تر فوتسال برگزار می‌شود.
به گزارش خبرنگار ایلنا در بازی‌های این هفته که پنج شنبه و جمعه برگزار خواهد شد، دو تیم همشهری شهرداری و دبیری تبریز در روز جمعه به مصاف هم می‌روند.
دبیری که با شش امتیاز از دو بازی گذشته در صدر قرار گرفته برای حفظ اینجایگاه چاره‌ای جز برد ندارد و شهرداری تبریز نیز برای جبران شکست دور از انتظار هفته گذشته مقابل هلال احمر و صعود در جدول رده بندی، به برتری در این دیدار می‌اندیشد.
در بازی‌های هفته‌های گذشته تیم دبیری در هفته اول پنج بر یک هلال احمر را در تبریز برد و در هفته دوم شش بر سه فرش آرای مشهد را شکست داد، اما شهرداری در هفته اول تاسیسات دریایی تهران را شش بر دو شکست داد و در هفته دوم با نتیجه پنج بر چهار مغلوب همشهری خود هلال احمر شد.
شهرداری در صورت برتری در این دیدار، همانند دیگر تیم‌های تبریزی برنده یکی از دربی‌های فوتسال این شهر خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز