خبرگزاری کار ایران

معاون اجتماعی پلیس آذربایجان شرقی:

فعالیت‌های اجتماعی سبب کاهش مراجعات انتظامی و قضایی می‌شود

کد خبر : ۱۰۶۰۰۰

اکثر پرونده‌های مراجعاتی به کلانتری و پاسگاه‌ها از نابسامانی‌های اجتماعی سرچشمه می‌گیرد. / پلیس با برگزاری جلسات مختلف آگاه سازی عمومی در مدارس، دانشگاه‌ها و مساجد می‌کوشد مردم به خصوص قشر جوان را از آسیب پذیری‌ها و تهدیدات اجتماعی آگاه نماید.

ایلنا: معاون اجتماعی پلیس آذربایجان شرقی گفت: سرمایه گذاری و فعالیت‌های اجتماعی پلیس در حوزه‌های اجتماعی باعثکاهش فشارهای کاری در کلانتری و پاسگاه‌ها و مراکز قضایی می‌شود.
به گزارش ایلنا، «امیر عباس‌زاده» گفت: اکثر پرونده‌های مراجعاتی به کلانتری و پاسگاه‌ها از نابسامانی‌های اجتماعی سرچشمه می‌گیرد و برای برطرف نمودن و تعدیل سازی این مراجعات سرمایه گذاری در بخشهای اجتماعی گره گشاست.
وی گفت: پلیس با بکارگیری نخبگان و استفاده از نظرات صاحب نظران فعالیت و مطالعات اجتماعی وسیعی را در عمق لایه‌های اجتماعی جامعه شروع کرده و در صدد ریشه یابی جرایم و نابهنجاریهای اجتماع است.
عباس‌زاده با اشاره به انواع فعالیت‌های اجتماعی پلیس، تاکید کرد: تاسیس مراکز مشاوره و ارائه خدمات مشاوره‌ای رایگان یک خدمت ارزنده پلیسی است و پلیس با استفاده از خدمات مشاوران توانمند در این مراکز در صدد حل اختلافات و نابسامانی‌های حوزه خانواده است.
وی گفت: پلیس با برگزاری جلسات مختلف آگاه سازی عمومی در مدارس، دانشگاه‌ها و مساجد می‌کوشد مردم به خصوص قشر جوان را از آسیب پذیری‌ها و تهدیدات اجتماعی آگاه نماید.
معاون اجتماعی پلیس آذربایجان شرقی در خاتمه با تاکید مجدد بر سالم سازی اجتماعی جامعه، ریشه اکثر بزهکاری‌ها و ناهنجاری‌ها را در مسایل اجتماعی دانست و از مردم خواست از خدمات مراکز مشاوره رایگان پلیس بهره‌مند شده و در جلسات آگاه سازی عمومی پلیس شرکت نمایند و از آسیب پذیری‌های موجود آگاهی یابند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز