خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی مراغه:

رعایت قوانین موجب انضباط اجتماعی در جامعه می‌شود

کد خبر : ۱۰۶۰۰۲

کارگاه آموزشی رانندگان تاکسی مراغه برگزار شد.

ایلنا: فرمانده انتظامی مراغه در آذربایجان شرقی گفت: رانندگان با رعایت قوانین و مقررات راهنمائی و رانندگی موجب انضباط بخشی در جامعه شوند.
به گزارش ایلنا عیسی هاتفی در کارگاه آموزشی رانندگان تاکسی افزود: رانندگان قشرامین و زحمتکشی هستند که با ارائه خدمات به مردم و با نظم و رفتار اجتماعی در سطح جامعه و رعایت قوانین و مقررات راهنمائی و رانندگی موجب انضباط اجتماعی در شهر شوند.
وی ادامه داد: رعایت سرعت مطمئنه، پرهیز از سرعت غیر مجاز و… علاوه بر سلامتی راننده، جان مسافران را نیز نجات داده و باعثمی‌شود مردم با آسایش و امنیت خاطر به مقصد خود برسند.
هاتفی در این کارگاه در خصوص الزامات قانونی و اقدامات پلیس در کنترل ترافیک، علل و عوامل اصلی وقوع تصادفات درون و برون شهری و نحوه رسیدگی به تصادفات، آموزش‌های لازم را به رانندگان تاکسی ارائه نمود.

وی خطاب به رانندگان گفت: طبق نظرسنجی‌های بعمل آمده، اعتیاد نه تنها عامل مهم تصادفات رانندگی بشمار می‌رود بلکه یک معضل تهدید کننده امنیت اجتماعی است.
فرمانده انتظامی مراغه تاکید کرد: یکی از روش‌های مهم پیشگیری از اعتیاد، آگاه بودن مردم از خطرات و مضرات مواد مخدر است و اگر فرد از تاثیر مواد مخدر برسلامت جسمی و روانی؛ کارکرد شغلی و اجتماعی خود و خانواده‌اش مطلع بوده و آن را باور داشته باشد کمتر دچار آسیب اجتماعی خواهد شد.
گفتنی است در این کارگاه رانندگان تاکسی، آمادگی خود را جهت رعایت قوانین و راهنمائی و تعامل با پلیس اعلام کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز