خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی:

تصویب ۱۵۸ طرح سرمایه گذاری گردشگری در آذربایجان شرقی طی ۶ سال

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۲۲۳

از این تعداد مصوبه بیش از ۱۰۰ طرح سرمایه گذاری در استان اجرایی شده است.

ایلنا: رئیس کارگروه تخصصی میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی گفت: طی شش سال گذشته ۱۵۸ طرح سرمایه گذاری گردشگری در استان در جلسات این کارگروه تصویب شده است.
به گزارش خبرنگار ایلنا محمد اشرف نیا در جلسه تخصصی کارگروه میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان افزود: از این ۱۵۸ مصوبه بیش از ۱۰۰ طرح سرمایه گذاری در استان اجرایی شده است.
اشرف نیا یادآور شد: از ۴۵ هزار میلیارد ریال مجموع مبلغ این طرح‌ها، بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال آن جذب و عملیاتی شده و مابقی در دست اجرا قرار دارد.
وی با بیان اینکه تصویب هر طرح سرمایه گذاری آبادانی و برکت را در استان به دنبال دارد، تصریح کرد: با توجه به ظرفیت‌های بی‌شمار گردشگری در آذربایجان شرقی و علاقمندی سرمایه گذاران به حضور در این عرصه، باید تلاش کنیم تا فضا برای کسب و کار سرمایه گذاران باز شود.
معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی افزایش رفاه اجتماعی، بهره‌مندی عموم مردم از امکانات رفاهی و خدماتی گردشگری و ایجاد اشتغال را از جمله مهم‌ترین جنبه‌های سرمایه گذاری در گردشگری خواند و گفت: با تکیه بر سرمایه گذاری‌های بخش خصوصی به ویژه در حوزه گردشگری می‌توان بخش عمده‌ای از مشکل اشتغال را در استان رفع کرد.
اشرف نیا با تاکید بر اینکه سرمایه گذاری تاثیر مستقیمی در اقتصاد استان دارد، خواستار تعامل هرچه بیشتر مدیران دستگاه‌های ذیربط با سرمایه گذاران و پاسخگویی سریع به آن‌ها شد.
وی ضمن تقدیر از میراثفرهنگی آذربایجان شرقی به عنوان دبیر خانه این کارگروه تخصصی خاطرنشان کرد: مدیران دستگاه‌های مختلف در امر اعطای مجوز‌ها و همکاری با سرمایه گذاران ضمن رعایت قوانین لازم است با ریسک برخورد کرده و با عدم سختگیری‌های بی‌مورد زمینه فعالیت و تلاش و پویایی را در آذربایجان شرقی فراهم کنند.
گفتنی است، جلسه کارگروه تخصصی میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی با ریاست اشرف نیا معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی، تراب محمدی مدیرکل میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان به عنوان دبیر و حضور مسئولان و کار‌شناسان دستگاه‌های ذیربط در تبریز برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز