خبرگزاری کار ایران

سرپرست شهرداری تبریز در آستانه سالت حصیلی جدید:

مدیریت شهری نیازمند همکاری فکری دانش آموزان و دانشجویان است

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۳۰۴

آغاز بهار علم و دانش، فصل دوباره رشد و شکوفایی علمی فرزندان این مرز و بوم و آینده سازان میهن اسلامی است.

ایلنا: سرپرست شهرداری تبریز درآستانه آغاز سالتحصیلی جدید تأکید کرد مدیریت شهری نیازمند همکاری و مشارکت فکری دانش آموزان و دانشجویان در اداره شهر است.
به گزارش خبرنگار ایلنا اکبری در همین راستا، از این قشر خواست در کنار تحصیل علم همچون بازوی کمکی، شهرداری را در اداره بهتر شهر تبریز یاری کنند.
وی با اعلام اینکه آغاز بهار علم و دانش، فصل دوباره رشد و شکوفایی علمی فرزندان این مرز و بوم و آینده سازان میهن اسلامی است گفت: دانش‌آموزان امروز که در حال کسب علم و فراگیری دانش برای تبدیل شدن به مدیران و کارگزارن آینده کشور هستند، نقش عمده‌ای در ترویج و اشاعه مبانی و ارزش‌های اخلاقی، اجتماعی و نیز حقوق شهروندی دارند و باید در کنار یادگیری دروس و مبانی آموزشی در مدارس، ضمن فراگیری مبانی حقوق شهروندی و فرهنگ شهرنشینی، به عنوان همیاران و سفیران کوچک شهرداری در سطح جامعه زمینه را برای نهادینه شدن شهر و شهروند سالم و منضبط فراهم کنند.
اکبری در پایان ابراز امیدواری کرد با همکاری و مشارکت فعال دانش‌آموزان مقاطع مختلف تحصیلی، شهر تبریز به عنوان شهری موفق در امر مدیریت توأم با مشارکت مدنی شهروندان تبدیل شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز