خبرگزاری کار ایران

مدیر جهاد کشاورزی شبستر:

اراضی بهره‌مند از سیستم آبیاری مدرن در شبستر، ۷۴۵ هکتار افزایش یافت

کد خبر : ۱۰۶۸۴۸

درحال حاضر، بیش از یک هزار و۲۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی این شهرستان به سیستم‌های مختلف آبیاری تحت فشار تجهیز شده است.

ایلنا: مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شبستر گفت: درحال حاضر، بیش از یک هزار و۲۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی این شهرستان به سیستم‌های مختلف آبیاری تحت فشار تجهیز شده است.
به گزارش خبرنگار ایلنا امیر مصباح شبستری با بیان اینکه در دو سال اخیر با تلاش‌های انجام یافته ۷۴۵ هکتار به وسعت اراضی بهره‌مند از این سیستم مدرن دربخش‌های باغی وزراعی افزوده شده است اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین اهداف سازمان جهاد کشاورزی استفاده بهینه از منابع تولید در بخش کشاورزی بوده و تأمین اهداف توسعه این بخش و افزایش اشتغال و ارتقاء درآمد بهره برداران بخش کشاورزی از ویژگی‌های قابل توجه و چشمگیر استفاده بهینه از منابع تولید به شمار می‌آید.
وی ادامه داد: پرورش آبزیان در پایاب چاه‌های کشاورزی با ایجاد استخرهای معیشتی، یکی از مهم‌ترین اقدامات در امر استفاده از آب موجود در بخش کشاورزی این شهرستان بوده و کماکان در حال تداوم است.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شبستر اضافه کرد: متقاضیان استفاده از تسهیلات بانکی برای ایجاد این استخر‌ها، می‌توانند پس از تائید طرح ازطریق مجاری قانونی، اعتبارات لازم را برای ایجاد و احداثاین استخر‌ها دریافت نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز