خبرگزاری کار ایران

سرپرست شهرداری تبریز:

اکیپ‌های خدمات محله‌ای تبریز به ۱۰۰ گروه فعال افزایش یافت

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۲۸۷

علی رغم اعلام و آغاز مراحل اجرایی طرح ضربتی خدمات محله‌ای شهرداری از روز ۱۶ شهریور ماه با ۳۰ اکیپ خدماتی و اجرایی، با توجه لزوم توسعه خدمات و تعمیم این طرح در تمامی مناطق و محلات شهری، مدیریت شهرداری طی روزهای گذشته اقدام به افزایش سه و نیم برابری تعداد این اکیپ‌ها کرده است.

ایلنا: سرپرست شهرداری تبریز از افزایش تعداد اکیپ‌ها و گروه‌های خدماتی و اجرایی شهرداری تبریز و معاونت‌ها و مناطق تابعه به ۱۰۰ اکیپ فعال و خدوم طی روزهای اخیر خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا حسین اکبری که در آئین کلنگ زنی و اجرای طرح‌های عمرانی و مسکونی تعاونی مسکن کارکنان شهرداری سخن می‌گفت با اعلام این خبر تصریح کرد: علی رغم اعلام و آغاز مراحل اجرایی طرح ضربتی خدمات محله‌ای شهرداری از روز ۱۶ شهریور ماه با ۳۰ اکیپ خدماتی و اجرایی، با توجه لزوم توسعه خدمات و تعمیم این طرح در تمامی مناطق و محلات شهری، مدیریت شهرداری طی روزهای گذشته اقدام به افزایش سه و نیم برابری تعداد این اکیپ‌ها نموده و در حال حاضر کار ارایه خدمات محله‌ای به مردم و محلات سطح شهر با ۱۰۰ اکیپ در حال انجام است.
سرپرست شهرداری تبریز بار دیگر اجرای طرح ضربتی خدمات محله‌ای از سوی این مجموعه را در راستای پاسخ به مطالبات شهروندان، تغییر چهره شهر و نیز جلب رضایتمندی مردم ارزیابی کرد و گفت: اجرای طرح خدمات محله‌ای شهرداری طی سه ماه آینده و تا اتمام و ارایه خدمات به تمامی محلات تبریز به صورت شبانه روزی ادامه خواهد داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز