خبرگزاری کار ایران

به مناسبت هفته دفاع مقدس؛

مرقد مطهر شهدای گمنام دانشگاه تبریز غبارروبی و عطرافشانی شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۴۵۶

در این آیین معنوی دانشگاهیان دانشگاه تبریز و خانواده معظم شهدا با حضور در مرقد مطهر شهدای گمنام دانشگاه تبریز، ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهیدان به غبارروبی و عطرافشانی مرقد مطهر شهدا پرداختند.

ایلنا: به مناسبت هفته دفاع مقدس، مرقد مطهر پنج شهید گمنام دانشگاه تبریز با حضور پرشور دانشگاهیان و خانواده شهدا غبارروبی و عطرافشانی شد.
به گزارش ایلنا، در این آیین معنوی دانشگاهیان دانشگاه تبریز و خانواده معظم شهدا با حضور در مرقد مطهر شهدای گمنام دانشگاه تبریز، ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهیدان به غبارروبی و عطرافشانی مرقد مطهر شهدا پرداختند.
مداحی و عزاداری و همچنین اهدای دسته گل از دیگر بخش‌های این مراسم بود.
یاد آور می‌شود دانشگاه تبریز به مشهدالشهدای دانشگاه‌های ایران ملقب است و اولین دانشگاه کشور بود که پنج شهید گمنام در آن به خاک سپرده شدند. این شهدای معظم در عملیات‌های عاشورا، بدر، تک دشمن ۶۷، غرب و محرم هستند که به ترتیب در مناطق عملیاتی می‌مک، شرق دجله، زبیدات، قصر شیرین و شرهانی به شهادت رسیده‌اند.
همچنین دانشکده فنی این دانشگاه نیز در دوران جنگ تحمیلی مورد حمله هواپیماهای بعثی قرار گرفته است.
لازم به ذکر است، به مناسبت هفته دفاع مقدس، در این دانشگاه برنامه‌های متنوعی برنامه ریزی و تدوین شده که از جمله آن‌ها می‌توان به برگزاری مراسم بزرگداشت دفاع مقدس با حضور آیت‌الله مجتهد‌شبستری‌، امام جمعه تبریز، بر پایی نمایشگاه، اجرای تئا‌تر خیابانی و تقدیر از فرزندان شهدا و ایثارگران اشاره کرد.
بر اساس این گزارش، این مراسم از سوی بسیج کارکنان شهدای دانشگاه تبریز و با همکاری بسیج دانشجویی دانشگاه تبریز و بسیج اساتید برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز