خبرگزاری کار ایران

۲ میلیارد تومان برای فاضلاب شهری اسکو تصویب شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۷۴۹

۷ مدرسه در شهر جدید سهند دوشیفته شدند.

ایلنا: فرماندار اسکو از تخصیص اعتبار لازم برای ادامه طرح فاضلاب شهری این شهرستان خبر داد.
به گزارش ایلنا آثری در جلسه شورای اداری این شهرستان با اشاره به طرح نیمه تمام فاضلاب شهری اسکو گفت: برای ادامه عملیات اجرایی فاضلاب شهری اسکو مبلغ دو میلیارد تومان اعتبار تصویب شده است که با اختصاص بودجه، عملیات اجرایی آن دوباره آغاز خواهد شد.
وی با اشاره به افزایش جمعیت دانش آموزی از دو شیفته شدن ۷ باب مدرسه در شهر جدید سهند خبر داد و افزود: با توجه به اینکه افزایش جمعیت دانش اموزی تا زمان اسکان جمعیت مهر همچنان در این شهرستان ادامه خواهد داشت، نیروی انسانی برای تربیت و آموزش این تعداد دانش اموز از طرف اداره کل سازمان آموزش و پرورش تامین شده و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.
آثری گفت: با افتتاح و بهره برداری از دو باب مدرسه در ماه‌های آینده از تعداد مدارس دو شیفته در شهر جدید سهند کاسته خواهد شد.
وی همچنین شهرستان اسکو را پیشرو در طرح مسکن مهر در سطح استان دانست و گفت: تاکنون در سطح شهرستان اسکو بیش از ۲۴ هزار واحد مسکن مهر احداثو به متقاضیان تحویل داده شده و ۲۰ هزار واحد دیگر آماده تحویل به متقاضیان می‌باشد و از این نظر شهرستان اسکو در زمینه تامین مسکن برای نیازمندان فعال‌ترین شهرستان‌هاست.
در این مراسم از زحمات حجت الاسلام منیب راد امام جمعه سابق اسکو به پاس ۴ سال امامت جمعه این شهر با اهداء لوح تقدیر به عمل آمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز