خبرگزاری کار ایران

در هفته یازدهم لیگ بر‌تر فوتبال کشور؛

تراکتورسازی تبریز به نفت تهران، گسترش فولاد به مس کرمان رسید

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۷۶۳

زرگر برای تراکتورسازی و سیدعلی برای گسترش فولاد سوت می‌زنند.

ایلنا: تیم تراکتورسازی تبریز بعد از دو هفته ناکامی مقابل تیم‌های گیلانی به مصاف نفت تهران می‌رود.
به گزارش ایلنا در هفته یازدهم لیگ بر‌تر فوتبال کشور تیم تراکتورسازی تبریز ساعت ۱۶.۳۰ روز جمعه پنجم مهر در ورزشگاه یادگار امام میزبان تیم نفت تهران است.
تراکتورسازی در حالی به مصاف تیم نفت تهران می‌رود که در دو بازی آخر خود مقابل تیم‌های گیلانی تنها به کسب یک امتیاز بسنده کرده و در تبریز با ملوان مساوی کرده و در رشت از تیم داماش شکست خورده است.
نفت تهران نیز در آخرین بازی خود در تهران مقابل ملوان بندر انزلی به تساوی بدون گل رضایت داده است.
تیم تراکتورسازی تبریز در ۴ بازی خانگی خود تنها در یک بازی به پیروزی دست یافته است.
شاگردان مجید جلالی مقابل سایپا با گل دقیقه ۹۰ محمد نصرتی به پیروزی دست یافته و در سه بازی خود مقابل تیم‌های گسترش فولاد، مس کرمان و ملوان بندرانزلی با تساوی متوقف شده است تا حاصل بازی‌های خانگی این تیم تنها ۶ امتیاز باشد.
تراکتورسازی تبریز در پایان هفته دهم با ۱۶ امتیاز در مکان پنجم جدول قرار دارد و در صورت پیروزی مقابل نفت تهران شانس صعود تا رده دوم جدول را دارند.
برای نخستین بار در مصاف دو تیم، نفت تهران در جایگاه بالاتری از تراکتورسازی قرار دارد. نفت تهران با ۱۸ امتیاز تیم سوم جدول است و این تیم نیز در صورت پیروزی بر تراکتورسازی تنها شانس صعود تا رده دوم جدول را دارد.
نفت تهران در بازی‌هایی که مه‌مان بوده است مقابل تیم‌های فجر سپاسی شیراز و استقلال خوزستان به پیروزی دست یافته، با تیم‌های داماش گیلان و سایپا مساوی کرده و تنها یک بار در اصفهان مغلوب ذوب آهن این شهر شده است.
۲۹۳ دقیقه دروازه نفت بسته مانده است
تیم نفت تهران ۲۹۳ دقیقه است که گلی را دریافت نکرده است. این تیم در دقیقه ۶۷ بازی مقابل ذوب آهن در هفته هفتم گل دریافت کرده و ۲۳ دقیقه باقیمانده و سه بازی بعدی مقابل تیم‌های مس کرمان، سایپا و ملوان دروازه این تیم بسته مانده است.
جالب اینکه هر دو تیم در دو بازی آخر خود گلی را به ثمر نرسانده‌اند. نفت در مقابل سایپا و ملوان و تراکتورسازی در مصاف با ملوان و داماش گیلان در گلزنی ناکام مانده‌اند.
- سابقه بازی‌های دو تیم
تیم‌های تراکتورسازی تبریز با نفت تهران در لیگ بر‌تر در مجموع هشت بار به مصاف هم رفته‌اند که هر سه بازی دو تیم در تهران با تساوی یک بر یک خاتمه یافته است. اما در تبریز تراکتورسازی با هدایت کمالوند سه بر یک و با مربیگری تونی اولیویرا دو بر یک نفت تهران را شکست داده و تراکتورسازی امیر قلعه‌نویی نیز دو بر یک مغلوب نفت مه‌مان شده است.
داوران بازی تیم‌های تبریزی
داوران هفته یازدهم مشخص شدند و زرگر دیدار تراکتورسازی با نفت تهران و سید علی بازی گسترش فولاد با مس کرمان را سوت می‌زنند.
در هفته یازدهم لیگ بر‌تر فوتبال کشور تیم تراکتورسازی تبریز ساعت ۱۶.۳۰ روز جمعه پنجم مهر در ورزشگاه یادگار امام میزبان تیم نفت تهران است.
تیم داوری این بازی مرکب از امیرحسین زرگر، محمدرضا منصوری، مهدی ناصحی، حمید حاج ملک بوده و ناظر داوری هم ابراهیم میرزابیگی است.
این پنجمین قضاوت زرگر در این فصل لیگ بر‌تر است.
وی در هفته اول بازی تیم‌های گسترش فولاد و استقلال تهران را در تبریز قضاوت کرده بود.
وی همچنین بازی تیم‌های گسترش فولاد با داماش گیلان را نیز داوری کرده بود. پرسپولیس با مس کرمان و فولاد خوزستان و ذوب‌آهن اصفهان نیز بازی‌های دیگری است که داوریش به نام زرگر ثبت شده است.
اما داور بازی تیم‌های مس کرمان با گسترش فولاد نیز مهدی سید علی است. کمک‌های وی در این بازی سعید زارع و حسن یوسفی و داور چهارم علی صفایی و ناظر داوری نیز هدایت ممبینی است.
سید علی نیز سابقه چهار بازی قضاوت در لیگ بر‌تر امسال را داشته که بازی تیم‌های تراکتورسازی با ملوان بندرانزلی در تبریز را سوت زده است.
سید علی بازی‌های فولاد خوزستان با فجر سپاسی شیراز، سایپای کرج با پرسپولیس تهران و دربی فوتبال خوزستان بین فولاد و استقلال را نیز داوری کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز