خبرگزاری کار ایران

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی:

تلاشگران عرصه علم و دانش سربازان جنگ نرم هستند

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۸۰۷

علم و هنر منطبق بر ایمان و اعتقاد موجب حرکت جامعه به سمت تعالی و کمال می‌شود.

ایلنا: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: تلاشگران عرصه‌ علم و دانش سربازان جنگ نرم هستند.
به گزارش ایلنا علی داننده در جمع هنرجویان هنرستان کوثر تبریز، با اشاره به تقارن آغاز سال تحصیلی با هفته دفاع مقدس، گفت: این تقارن فرصت مناسبی است تا نسلهای جدید با ارزشهای والای دوران دفاع مقدس و مفاهیمی متعالی چون ایثار و شهادت بیش از پیش آشنا شوند.
وی خاطرنشان کرد: ملت ایران آرامش امروز خود را مدیون از جان گذشتگی شهدا هستند و دانش آموزان و بالاخص هنرمندان باید با سلاح علم و هنر ادامه دهنده راه بزرگان این دیار پر افتخار باشند و با تحصیل علم و دانش در مسیر پیشرفت و آبادانی کشور گام بردارند.
وی با تاکید بر توانمندی فکری و عملی جوانان ایرانی، گفت: علم و هنر منطبق بر ایمان و اعتقاد موجب حرکت جامعه به سمت تعالی و کمال می‌شود.
گفتنی است همزمان با بازدید مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، از کارگاه هنری هنرستان کوثر نیز بهره‌برداری شد.
هنرستان هنرهای زیبای کوثر سال گذشته به محل جدید خود واقع در رجایی شهر، خیابان دکتر حسابی، میدان دانش جنب درمانگاه شهید بالاپور، خیابان ویلا، ‌ بالا‌تر از مرکز علمی کاربردی انتقال یافته و با بیش از نیم قرن سابقه فعالیت دارای رشته‌های گرافیک، نقاشی و نمایش می‌باشد و تاکنون هنرمندان بنامی از این هنرستان فارغ التحصیل شده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز