خبرگزاری کار ایران

بیش از ۱۰ هزار نفر در آذربایجان شرقی در آزمونهای هماهنگ فنی و حرفه‌ای شرکت می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۹۱۸

آزمون مرحله چهارم هماهنگ کشوری فنی وحرفه‌ای که همزمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد، دراستان آذربایجان شرقی نیز در قالب ۲۲۲رشته برگزار می‌شود.

ایلنا: رییس اداره سنجش و ارزشیابی مهارت اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان آذربایجان شرقی گفت: ۱۰۲۰۱نفر به منظور کسب گواهینامه فنی و حرفه‌ای در آزمونهای هماهنگ مرحله چهارم هماهنگ کشوری به رقابت خواهند پرداخت.
به گزارش خبرنگار ایلنا غفاری گفت: این آزمون که پنجم مهرماه جاری برگزار خواهد شد که ۴ هزار و۴۶۵ نفر در حوزه آزمونی شهرستانی تبریز و ۵ هزار و ۷۳۶نفر در حوزه شهرستانهای استان در۲۰حوزه برگزار می‌شود.
وی افزود: مرحله چهارم هماهنگ کشوری همزمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد، دراستان نیز در قالب ۲۲۲رشته برگزار خواهد شد.
غفاری خاطرنشان کرد: علاوه براین آزمون امروزچهارم مهرماهنیز آزمون صنعت ساختمان وتفاهم نامه قالیبافی برگزار می‌شود، که تعداد ۶۹۵نفر در رشته‌های ساختمان و یک هزار و۱۹۷ نفردر قالب تفاهم نامه قالیبافی به رقابت خواهند پرداخت.
وی یادآور شد: داوطلبین می‌توانند طبق اعلام قبلی بعدازیک هفته با مراجعه به وبسایت http: / / eatvto. ir با درج شناسه پرداخت و شماره پرونده، و یا با درج مشخصات فردی، نتیجه خود را دریافت نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز