خبرگزاری کار ایران

مهدی بخشی‌زاده کمک مربی گسترش فولاد تبریز:

اگر برخی بدشانسی‌ها نبود، گسترش فولاد جزء پنج تیم بالای جدول بود

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۹۲۰

گسترش فولاد آغازگر راهی شد که آینده فوتبال تبریز را رقم خواهد زد. / تیم ما جوان است و خیلی از آنان برای اولین بار حضور در میادین بزرگ و حریفان نامی را تجربه می‌کنند ولی با این حال عملکرد بسیار خوبی را از خود ارائه داده‌اند.

ایلنا: کمک مربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز معقتد است پتانسیل بازیکنان این تیم به حدی است که شرایط لیگ بر‌تر و دسته اول تفاوتی برای آن‌ها ندارد.
به گزارش خبرنگار ایلنا مهدی بخشی‌زاده که اعتقاد خاصی به پتانسیل‌های فوتبال تبریز دارد و رویای خود را تکرار دوران اوج این منطقه در فوتبال کشور می‌داند اظهار داشت: گسترش فولاد پس از حضور رسول خطیبی آغازگر راهی شد که آینده فوتبال تبریز را رقم خواهد زد.
وی با اشاره به جوان بودن شاکله این تیم افزود: موفقیت این تیم در رقابت‌های لیگ دسته اول فصل گذشته، اولین قدم در این راه بود و همان‌گونه شاهد هستید در لیگ بر‌تر نیز در همین راستا اقدام کرده‌ایم و برخلاف باور خیلی‌ها، ساختار و شاکله اصلی تیم را حفظ کرده‌ایم و اکثر بازیکنان جوان فصل گذشته‌مان را در لیگ بر‌تر نیز حفظ کردیم و بحمدا… هم تا بدین جای کار نتیجه این اعتماد به جوانان بد نبوده است.
بخشی‌زاده در خصوص ارزیابی خود از عملکرد این تیم در ۱۰ هفته اخیر لیگ بر‌تر، گفت: شکر خدا عملکرد تیم خوب و راضی‌کننده بوده و تا بدین جای کار بر اساس هدف‌گذاری خود پیش‌رفته‌ایم. بخشی‌زاده افزود: تیم ما جوان است و خیلی از آنان برای اولین بار حضور در میادین بزرگ و حریفان نامی را تجربه می‌کنند ولی با این حال عملکرد بسیار خوبی را از خود ارائه داده‌اند و شاید اگر برخی بدشانسی‌ها رخ نمی‌داد، تیم ما اکنون جزو پنج تیم بالایی جدول بود.
دستیار سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز با تاکید بر اینکه مصاف با تیم‌های قدری همچون استقلال و سپاهان در هفته‌های آغازین لیگ بر‌تر و نمایش خیره‌کننده پسران آبی تبریز در مقابل ستارگان فوتبال ایران، باعثبالا رفتن باور تبمی گسترش فولاد شد، اظهار داشت: ما پیش از آغاز لیگ بر‌تر به بازیکنانمان تاکید داشتیم که میادین لیگ بر‌تر و دسته اول برای شما تفاوتی ندارد و پتانسیل‌های شما کمتر از سایر تیم‌ها نیست، این موضوع پس از چند بازی به باور بازیکنانمان رسید و پس از آن با اعتماد به نفس بالایی مقابل حریفان خود قرار گرفتند.
بخشی‌زاده درباره انتقاد‌ها از کم تجربگی بازیکنان گسترش فولاد اظهار داشت: کم تجربگی، نقطه‌ضعف نیست، هر بازیکنی ستاره‌ای، زمانی کم تجربه بود و اگر بنا به اعتماد به آنان نمی‌بود، می‌بایست فوتبال را تعطیل می‌کردند، مهم‌ترین هدف در فوتبال همین اعتماد به جوانان است. البته بازیکنان گسترش فولاد علیرغم سن پایین به مرز پختگی رسیده‌اند و زین پس مشکل کم تجربگی آنان کمرنگ‌تر جلوه خواهد کرد.
وی درباره حضور و حمایت هواداران فوتبال از گسترش فولاد تبریز که این روز‌ها بحث‌های زیادی در خصوص آن، صورت می‌پذیرد، عنوان داشت: مهم‌ترین نیاز بازیکن جوان، حمایت و پشتیبانی است. بازیکنان گسترش فولاد تبریز اکثراً از دل همین شهر و منطقه هستند و انتظار دارند که حداقل در شهر خود غریب نباشند و هواداران فوتبال آن‌ها را در بازی‌های مختلف حمایت و همراهی نمایند.
بخشی‌زاده با اشاره به تأثیر بسیار بالای حضور هواداران در ورزشگاه و حمایت آنان، گفت: ‌‌‌ همان طور که در بازی مقابل ذوب‌آهن شاهد بودیم، حضور هواداران دلگرمی ویژه‌ای به ما داده بود و بازیکنانمان باانگیزه بیشتری به دنبال موفقیت بودند و انشاا… از هفته‌های آتی و با انتقال بازی‌هایمان به ورزشگاه اختصاصی، از حضور هواداران بیش از پیش بهره‌مند خواهیم شد.
وی در پایان، در خصوص برنامه‌های کادر فنی برای نیم‌فصل اظهار داشت: طی روزهای آتی، کادر فنی، جلسه‌ای را در این خصوص برگزار خواهد کرد تا برنامه‌های خود برای نیم‌فصل را مشخص کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز