خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی:

دانشجویان علوم کشاورزی، پشتیبانان اصلی توسعه همه جانبه این بخش مهم هستند

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۹۲۵

رییس جهادکشاورزی آذربایجان شرقی با بازدید از دانشکده‌های کشاورزی، دامپزشکی و مراکز آموزشی تبریز آغاز سال تحصیلی جدید را به اساتید و دانشجویان تبریک گفت.

ایلنا: رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی گفت: دانشجویان، آینده سازان مملکت اسلامی بوده و از آنجایی که آموزشهای علوم کشاورزی به صورت علمی و عملی است، امید می‌رود بتوانیم قدمهای موثری در تحقق رونق هرچه بیشتر صنعت کشاورزی با ورود هرچه بیشتر دانش آموختگان به این عرصه مهم، بعنوان پشتیبانان اصلی توسعه همه جانبه بخش کشاورزی برداریم.
به گزارش ایلنا مسعود محمدیان در بازدید از دانشکده‌های کشاورزی، دامپزشکی و مراکز آموزشی تبریز، به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید گفت: شما با عملی کردن آموخته‌های علمی خود این توان راخواهید داشت که تولید محصولات کشاورزی را از نظر کمی وکیفی افزایش و کشور را در این زمینه به خودکفایی رهنمون سازید زیرا آینده میهن اسلامی و توسعه بخش مهم واستراتژیک کشاورزی در دستان توانمند شما قرارخواهد داشت.
وی با اشاره به این موضوع که توسعه تعامل بین بخش تحقیقات با بخش کشاورزی از جمله در حوزه ترویج و زراعت، نقش مهمی در انتقال یافته‌های علمی و افزایش کمی و کیفی محصولات کشاورزی دارد افزود: سازمان ارتباط خوب و مستمری با موسسات تحقیقاتی ودانشگاهی مرتبط داشته و تلاش براین است که با استفاده از دانش به روز و کار‌شناسان متخصص، دستاوردهای تحقیقاتی به بهره برداران منتقل واین امر در راستای رشد این بخش، به صورت مستمر تداوم دارد.
رئیس سازمان جهادکشاورزی استان ادامه داد: این امر نقش مهمی در افزایش تولید و کیفیت ایفا کرده و با توجه به اینکه رشد بخش کشاورزی به عنوان بستری برای کسب اهداف توسعه ضروری است، دسترسی به اهداف بهبود و تقویت رشد اقتصادی، بهبود امنیت غذایی و حفظ منابع طبیعی بسیار مهم بوده و اهمیت اشتغال بیشتر افراد تحصیل کرده در این بخش را آشکار می‌سازد.
وی با بیان اینکه آموزش، تحقیق و ترویج به عنوان عناصر اصلی تشکیل دهنده بعد فرهنگی نظام نوین کشاورزی، نقشی مهم در تولید، انتقال و اشاعه فرهنگ نوین توسعه کشاورزی بر عهده داشته و کارکرد اصلی چنین نظامی، اشاعه فرهنگ نوین توسعه و ایجاد فضای مناسب برای بسط و تقویت عقلانیت نظری و عملی در بین بهره برداران است تصریح کرد: به عبارتی کارکرد آن تغییر بینش‌ها و کنشهای موجود در راستای ارتقاء بهره وری و بهینه سازی تولید و کمک به توسعه پایدار کشاورزی، بهبود وضع کشاورزان و توسعه روستایی است وامید است تلاش شما در زمینه تحصیل، با افزایش زمینه‌های تحقیق بتواند نیروهای علمی با اهداف توسعه هرچه بیشتر این بخش وارد عرصه‌های تلاش نماید.
محمدیان با حضوردر کلاس های درس و اهداء شاخه‌های گل به دانشجویان واساتید این مراکز، شروع سالتحصیلی را تبریک گفته و برای آنان آرزوی موفقیت کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز