خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی:

جریان گاز صنایع عمده آذربایجان شرقی با اولویت ویژه تامین خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۹۲۶

شرکت گاز استان به عنوان متولی توزیع گاز در بخش‌های مختلف مصرفی استان؛ آمادگی دارد با مد نظرقرار دادن اهمیت بخش‌های صنعتی در ارتقای جایگاه استان و نیل به توسعه پایدار، نسبت به تامین انرژی متقاضیان این بخش‌های زیرساختی اقدام نماید.

ایلنا: مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی گفت: جریان گاز بخش‌های صنعتی استان با اولویتی ویژه تامین خواهد شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا ولی ا… دینی با تاکید به نقش غیرقابل انکار بخش صنایع در توسعه اقتصادی کشور افزود: بخش صنعتی نقشی اساسی در اقتصاد کشور داشته به طوریکه میزان فعالیت‌ها و خدمات این بخش زیرساختی ملاکی برای ارزیابی قدرت اقتصادی کشور‌ها در عرصه جهانی است.
وی در ادامه با اشاره به پتانسیل و ظرفیت‌های بالای منطقه آذربایجان شرقی در ایجاد صنایع مادر و بخش‌های تولیدی و صنعتی تصریح کرد: شرکت گاز استان به عنوان متولی توزیع گاز در بخش‌های مختلف مصرفی استان؛ آمادگی دارد با مد نظرقرار دادن اهمیت بخش‌های صنعتی در ارتقای جایگاه استان و نیل به توسعه پایدار، نسبت به تامین انرژی متقاضیان این بخش‌های زیرساختی اقدام نماید.
دینی یادآور شد: باید با نگاه واقعبینانه به مصرف انرژی و مقایسه این مصرف با کشورهای پیشرفته در ارتقای بینش عمومی در مدیریت صحیح مصرف تلاش نماییم، چراکه صرفه جویی و استفاده بهینه راه و روش اصولی برای مشارکت تک تک مردم در توسعه کشور است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز