خبرگزاری کار ایران

شهرداری سیه رود شهرداری بر‌تر آذربایجان شرقی شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۲۰۲

این شهر در آینده نزدیک به یکی از زیبا‌ترین شهرهای توریستی کشور تبدیل خواهد شد.

ایلنا: برای دومین سال متوالی شهرداری سیه رود در شهرستان جلفا در بین شهرداری‌های استان آذربایجان شرقی رتبه بر‌تر فعالیت‌های عمرانی، اجتماعی و فرهنگی را کسب کرد.
به گزارش خبرنگار ایلنا شهردار سیه رود کسب این موفقیت را برای دومین بار با حمایت‌ها و همکاری تنگاتنگ اعضای شورای اسلامی دور سوم دانست و گفت: شهرداری سیه رود با وجود درآمد ناچیز توانست در زمینه فعالیت‌های عمرانی تحول اساسی در این شهر ایجاد کرده و چهره آن را دگرگون سازد.
یعقوب بدرنژاد از شهر سیه رود به عنوان کوچک‌ترین و محروم‌ترین شهر استان یاد کرد و گفت: علیرغم مشکلات اجتماعی با تعامل سازنده با اعضای شورای شهر و همکاری مردم توانستیم کارهای بزرگی در شهر مرزی سیه رود انجام دهیم.
وی با تقدیر از مساعدت‌های مسوولان استانی و شهرستانی در توسعه و آبادانی شهر سیه رود اظهار داشت: این شهر در آینده نزدیک به یکی از زیبا‌ترین شهرهای توریستی کشور تبدیل خواهد شد.
شهردار سیه رود که با حفظ سمت سرپرست شهرداری سیه رود طی روزهای اخیر و با آغاز به کار شوراهای اسلامی دور چهارم به عنوان شهردار شهر بناب جدید مرند انتخاب شده ابراز امیدواری کرد؛ با تعامل شوراهای اسلامی و شهرداری و بهره گیری از توان مردمی توسعه شهر‌ها رقم خواهد خورد.
در همایش فصلی شهرداران شهرهای آذربایجان شرقی که در محل استانداری برگزار شد؛ شهردار سیه رود با اهدای لوح سپاس از سوی استاندار تجلیل شد.
شهر مرزی سیه رود با یک‌هزار و ۶۰۰ نفر جمعیت ر ساحل زیبای رودخانه ارس در مرز با شهر اردوباد جمهوری نخجوان واقع شده و ۳۵ کیلومتر با مرکز شهرستان جلفا فاصله دارد.
این شهر از سال ۱۳۷۹ با تصویب هیات دولت به شهر تبدیل شده و صاحب شهرداری شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز