خبرگزاری کار ایران

مسئول بسیج کارگری و کارمندی سپاه عاشورای آذربایجان شرقی:

ایمان معادلات دشمن را بر هم زد

کد خبر : ۱۰۸۲۲۳

این قرآن و آموزه‌های آن بود که معادلات دشمن را بهم زد، این آموزه قرآن بود که یک نفر شما برابر با ده نفر دشمن است. این هنر امام بود که مردم را پای صحنه آورد و درسی به صدامیان دادند که هیچ وقت از صفحات زرین تاریخ پاک نخواهد شد.

ایلنا: مسئول بسیج کارگری و کارمندی سپاه عاشورای آذربایجان شرقی گفت: ۳۲ سال پیش در چنین روزی صدام براساس مطالعه جنگ را علیه ما شروع کرد، با آمادگی کامل وارد میدان شده بود.
به گزارش خبرنگار ایلنا رضوانی در مراسم هفته دفاع مقدس و مسابقات قرآنی ادارات استان آذربایجان شرقی افزود: بررسی‌ها نشان می‌داد که دشمن با مطالعه دقیق شروع به جنگ نمود، در زمان آغاز جنگ صدام فقط ۱۲ لشکر زرهی داشت اما در مقابل، ایران از جهت امکانات واقعا چیزی نداشت، حتی عوامل داخلی دشمن اقدام به کم کردن مدت خدمت سربازی، بومی کردن سربازی و ارتشی که ۵۰ هزار مستشار آمریکایی داشت که بعد از انقلاب ایران را ترک کرده بودند.
وی با اشاره به توان نظامی رژیم بعثی و جمهوری اسلامی در ۸ سال دفاع مقدس اظهار داشت: تهاجم دشمن براساس حساب و کتاب بود حتی آن روزی که صدام قرارداد الجزایز را در مقابل دوربین‌ها پاره کرد و اعلام کرد ادامه مصاحبه در تهران برگزار خواهد شد چیز گزافی نگفته بود چون واقعا با محاسبه‌های عادی درست بود اما آن‌ها قدرت ایمان مردم ایران را مد نظر قرار نداده بودند، این قرآن و آموزه‌های آن بود که معادلات دشمن را بهم زد، این آموزه قرآن بود که یک نفر شما برابر با ده نفر دشمن است. این هنر امام بود که مردم را پای صحنه آورد و درسی به صدامیان دادند که هیچ وقت از صفحات زرین تاریخ پاک نخواهد شد.
رضوانی با اشاره به ایستادگی ملت ایران در برابر قدرت‌های جهانی گفت: ایستادگی و مقاومت ملت شهید پرور و انقلابی ایران اسلامی در ۸ سال دفاع مقدس بود که اوباما در سخنرانی خود بار‌ها اسم جمهوری اسلامی ایران را به زبان می‌آورد و از مذاکره با ایران صحبت می‌کند در حالی که مدت‌ها قبل اصلا آن‌ها ما را به رسمیت نمی‌شناختند چه برسد که حرف از مذاکره با ما را بزنند.
مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس و مسابقه قرآنی کارمندان دولت در تالار قرآن اداره کل اوقاف و امور خیریه استان آذربایجان شرقی برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز