خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی:

یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز فردا گشایش می‌یابد

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۲۳۲

نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز با حضور ۸۰۰ ناشر و نمایندگی انتشارات داخلی با ۱۰۲ هزار عنوان کتاب و همچنین ۱۶ ناشر خارجی با ۴۵ هزار عنوان کتاب برگزار می‌شود.

ایلنا: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی از برگزاری یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز از هفتم تا سیزدهم مهرماه جاری در محل نمایشگاه بین‌المللی تبریز خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا علی داننده گفت: نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز با حضور ۸۰۰ ناشر و نمایندگی انتشارات داخلی با ۱۰۲ هزار عنوان کتاب و همچنین ۱۶ ناشر خارجی با ۴۵ هزار عنوان کتاب برگزار می‌شود.
وی افزود: ناشران خارجی غالبا از کشورهای انگلیس، فرانسه، آلمان، هلند، اسپانیا، لبنان، سوریه، هند، کره‌ جنوبی، ژاپن، چین، سنگاپور، ایتالیا، ترکیه، روسیه و ‌مالزی هستند.
داننده برنامه‌های جنبی این نمایشگاه را بسیار غنی و شامل موضوعات روز عنوان کرد.
وی همچنین خدمات پستی، حمل بار برای ارسال کتاب به خریداران و همچنین همکاری اتوبوسرانی برای تردد راحت‌تر به محل نمایشگاه را از دیگر اقدامات انجام شده برای ارتقای کیفیت و خدمات دهی در نمایشگاه امسال عنوان کرد.
یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز از هفتم تا سیزدهم مهرماه جاری از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۰ عصر در محل نمایشگاه بین‌المللی تبریز برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز