خبرگزاری کار ایران

بازیکن تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز:

حمایت خطیبی از بازیکنان بومی در تاریخ ثبت خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۲۳۶

دیسیپلین خاصی در آقای خطیبی وجود دارد و ایشان یکی از بهترین و منظم‌ترین مربیانی هستند که من دیده‌ام.

ایلنا: بازیکن تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: حمایت خطیبی از بازیکنان بومی در تاریخ ثبت خواهد شد.
به گزارش ایلنا محمدرضا زینال خیری شرایط باشگاه گسترش فولاد و همچنین حضور در تیم رسول خطیبی را مثبت ارزیابی کرد وگفت: آقای خطیبی عملکردی بی‌نظیر داشته است، حمایتی که ایشان از بازیکنان بومی و فوتبال تبریز انجام داد در تاریخ ثبت خواهد شد. ایشان استعدادهای تبریز و منطقه را به خدمت گرفت تا نشان دهد ارزش خاصی برایشان قائل است.
وی افزود: به طور قطع با ادامه عملکرد درخشان این بازیکنان، شاهد حضورشان در تیم‌های بزرگ و حتی تیم ملی خواهیم بود. ‌‌‌ همان طور که شاهد صحبت‌های مهرداد بایرامی در برنامه نود بودیم. مسلماً آقای خطیبی باارزش دادن به این بازیکنان باعثشده است تا بازیکنانی که شاید اسم و رسم چندانی نداشتند تا بدان جا پیشرفت کنند و موفق باشند که به برنامه نود دعوت شوند.
وی به ویژگی‌های خطیبی اشاره کرد و گفت: دیسیپلین خاصی در آقای خطیبی وجود دارد و ایشان یکی از بهترین و منظم‌ترین مربیانی هستند که من دیده‌ام.
زینال خیری با اشاره به اینکه حاج رسول تفاوتی بین بازیکنان فصل گذشته و این فصل خود قائل نمی‌شوند، گفت: مهم نیست این بازیکنان بومی و غیربومی باشند، رسول خطیبی برخوردی یکسان با تمامی این بازیکنان دارد و این امر باعثیکدلی بازیکنان شده است. همین موضوع عامل موفقیتی برای گسترش فولاد است.
وی از عملکرد گسترش فولاد تبریز در لیگ بر‌تر ابراز رضایت کرد وبا اشاره به پیروزی اخیر این تیم مقابل ذوب آهن گفت: یکی از بهترین بازی‌هایی بود که انجام دادیم. با همه بازیکنان هم قسم شده بودیم تا در این بازی پیروز شویم و با تلاش بازیکنان تیم توانستیم به پیروزی در این بازی برسیم و سه امتیاز بازی را کسب کنیم.
زینال خیری در مورد شرایط آمادگی‌اش با توجه به دیر ملحق شدن به این تیم گفت: در آخرین روز نقل و انتقالات به جمع شاگردان آقای خطیبی پیوستم و بدن‌ام آماده نبود و شرایط آمادگی لازم را نداشتم ولی با گذشت زمان و با کمک حاج رسول و سایر افراد به شرایط آمادگی رسیده‌ام و باید تشکر ویژه‌ای بابت این قضیه داشته باشم.
زینال خیری در پایان گفت: از آقای خطیبی تشکر می‌کنم که به من اعتماد کردند تا فرصت بازی در گسترش فولاد پیدا کنم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز