خبرگزاری کار ایران

صدرنشینی مجدد تیم فوتسال دبیری با برد پر گل

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۲۵۳

بازی دو تیم دبیری تبریز و عملیات غیرصنعتی ماهشهر که با میزبانی تیم دبیری تبریز و در سالن علوم پزشکی تبریزبرگزار شد نهایتا با نتیجه ۷ بر ۲ به سود تیم دبیری خاتمه یافت.

ایلنا: تیم فوتسال دبیری تبریز با برد هفت بر دو تیم عملیات غیرصنعتی ماهشهر بار دیگر در صدر جدول رده بندی لیگ بر‌تر قرار گرفت.
به گزارش ایلنا، بازی دو تیم دبیری تبریز و عملیات غیرصنعتی ماهشهر که با میزبانی تیم دبیری تبریز و در سالن علوم پزشکی تبریزبرگزار شد نهایتا با نتیجه ۷ بر ۲ به سود تیم دبیری خاتمه یافت.
گل‌های تیم دبیری را در این دیدار نصر الله مومن(دقیقه ۱۵)، جواد اصغری مقدم(دقیقه۱۵)، وحید شمسایی(دقیقه۲۳)، بهروز جعفری(دقیقه ۲۸)، میثم ایلانلو(دقیقه ۳۵) و بابک اکبری(دقیقه ۳۶) به ثمر رساندند و هر دو گل تیم عملیات غیرصنعتی نیز در دقیقه ۳۹ بازی به ثمر رسید. گل اول این تیم توسط محمدعلی حسین خانی از روی نقطه پنالتی دوم و گل بعدی توسط محمد جعفری به ثمر رسید.
در ثانیه‌های پایانی بازی نصراله مومن گل هفتم تیمش و گل دوم خود را در این بازی به ثمر رساند.
با این برد تیم دبیری با مجموع ۱۰ امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار گرفت. تیم جدول گیتی پسند با ۸ امتیاز در رده دوم قرار دارد.
سایر دیدارهای امروز با نتیجه تساوی به اتمام رسید که طی آن‌ها شرکت حفاری و میثاق تهران به نتیجه ۲-۲ رضایت دادند، هلال احمر تبریز با نتیجه ۱-۱ گیتی پسند را در خانه‌اش متوقف کرد، شهرداری ساوه و شهید منصوری هم بازی را با نتیجه ۲-۲ به اتمام رساندند.
اسامی تیم دبیری تبریز: وحید شمسایی، محمد قاسمی، جواد اصغری مقدم، فرهاد فخیم، محمد گلزاده، سید نصراله مومن، بابک اکبری، بهروز جعفری، محمد رضا سنگ سفیدی، رضا موثق، مرتضی فراهانی، میثم ایلانلو، سرمربی: وحید شمسایی، سرپرست: فرزین دبیری، مدیر فنی: امیر شمسایی، مربی: شهاب سفال منش.
اسامی تیم عملیات غیر صنعتی ماهشهر: حسین داد مرد، حامد ملا علی، بهزاد خلیلی، سعید عساکره، مجتبی راشدی‌زاده، محمود بهمنی، سعید روشن، محمد علی حسین خانی، رضا قنواتی، سرمربی و سرپرست: ایمان عیسی زاده.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز