خبرگزاری کار ایران

پارک ۵۰ هکتاری عون بن علی احداثمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۵۹۴

ارتفاعات عون بن علی به عنوان یکی از جاذبه‌های طبیعی شهر تبریز قابلیت تبدیل شدن به قطب گردشگری و فراهی تفریحی شهر تبریز را دارد.

ایلنا: سرپرست شهرداری تبریز از احداثپارک ۵۰ هکتاری عون بن علی خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا حسین اکبری در جمع مدیران ارشد شهرداری تبریز افزود: طراحی و احداثپارک ۵۰ هکتاری در محدوده اراضی ارتفاعات عون بن علی، زیبایی‌های این منطقه از شهر دوچندان می‌شود.
وی با تاکید بر لزوم برنامه ریزی و طراحی احداثاین پارک جدید در دامنه‌های این ارتفاعات توسط سازمان عون بن علی در کم ترن زمان ممکن تصریح کرد: ارتفاعات عون بن علی به عنوان یکی از جاذبه‌های طبیعی شهر تبریز قابلیت تبدیل شدن به قطب گردشگری و فراهی تفریحی شهر تبریز را دارد و مدیریت شهری به عنوان متولی اصلی اداره و توسعه این منطقه، برنامه ریزی کلانی برای توسعه و اجرای طرح‌های جنگل کاری و نیز ایجاد زیرساخت‌های رفاهی تفریحی در آن انجام داده است.
سرپرست شهرداری تبریز اجرای این طرح را یکی از برنامه‌های در دستور کار این مجموعه در راستای توسعه عون بن علی دانست و گفت: دستورات لازم برای تسریع در روند طراحی و احداثاین پارک جدید که قابلیت توسعه تا ۷۵ هکتار را نیز داراست به سازمان‌های عون بن علی و پارک‌ها. فضای سبز شهرداری داده شده و در کنار آن اعتبارات لازم برای هزینه کرد در این راه نیز تأمین شده است.
وی در خاتمه ابراز امیدواری کرد با احداثاین پارک جدید زمینه برای افزایش سرامه فضای سبز شهری در کنار دیگر طرح‌های توسعه محور فراهم شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز