خبرگزاری کار ایران

نایب رییس شورای اسلامی شهر تبریز:

جایگاه‌های CNG در تبریز توسعه می‌یابند

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۸۳۹

تعداد جایگاه‌های CNGدر تبریز نسبت به خودرو‌ها کم است و از طرفی همین مقدار موجود هم آنچنان که باید قادر به ارائه خدمات مناسب به خاطر برخی مشکلات نیستند.

ایلنا: نایب رییس شورای اسلامی شهر تبریز از توسعه جایگاه‌های CNG در سطح شهر تبریز و رفع نواقص و مشکلات جایگاه‌های موجود خبر داد.
به گزارش ایلنا، سعید محدثبا اشاره به اینکه شورای شهر تبریز در دوره جدید فعالیت خود مسائلی را بیشتراز هر چیز مورد توجه قرار می‌دهد که مستقیما با رضایتمندی و رفاه حال شهروندان در ارتباط است گفت: در رابطه با همین موضوع توسعه جایگاهای CNG و مشکلات پیرامون آن مورد بررسی ویژه قرار می‌گیرند.
وی ضمن تاکید بر توجه هر چه بیشتردر تسهیل خدمات رسانی به شهروندان تبریزی اظهار داشت: تمامی راه حل‌هایی که می‌تواند بستر مناسبی را فراهم آورد تا شهروندان در کوتاه‌ترین زمان و ارائه بهترین خدمات امورات روزانه خود را با رضایتمندی سپری نمایند، بایستی مد نظر قرار گیرد.
نایب رییس شورای اسلامی شهر تبریز با انتقاد از وضعیت نابسامان برخی جایگاه‌های CNG در سطح شهر تبریز گفت: تعداد جایگاههای CNGدر تبریز نسبت به خودرو‌ها کم است و از طرفی همین مقدار موجود هم آنچنان که باید قادر به ارائه خدمات مناسب به خاطر برخی مشکلات نیستند.
محدثتوسعه، رفع نواقصات وحل مشکلات جایگاه‌های سطح شهر تبریز را مهم دانست و تاکید کرد: موضوع جایگاه‌های CNGدر شهر روند توسعه خوبی را به خود گرفته است و از آنجایی که وقت و زمان صرف شده توسط شهروندان در صف‌های طولانی بعنوان اتلاف بزرگ‌ترین سرمایه انسانی تلقی می‌شود توجه به این موضوع اهمیت خود را بیش از پیش نمایان می‌کند که توجه مدیران شهری و شورای شهر تبریز را به خود معطوف کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز