خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز:

آتش نشانی تبریز، سازمانی پویا، کارآمد و قوی است

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۰۵۴

در راستای دستیابی به شهری امن به عنوان یکی از محوری‌ترین شعارهای مدیریت شهرداری، از ابتدای سال ۸۵ تاکنون با افزایش تعداد ایستگاه‌های آتش‌نشانی سطح شهر از پنج ایستگاه به ۲۰ ایستگاه و نیز خرید و افزایش تجهیزات و امکانات فنی و ماشین‌آلات گام‌های بلندی در جهت دستیابی به استانداردهای جهانی برداشته‌ایم و در آینده نیز تلاش خواهد شد با افزایش تعداد ایستگاه‌های موجود به ۳۲ ایستگاه اهداف مورد نظر را محقق سازیم.

ایلنا: مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز از این سازمان به عنوان تشکیلاتی قوی، پویا، کارآمد و مدرن در کشور یاد کرد.
به گزارش خبرنگار ایلنا آتش پاد کرمانی‌نژاد که همزمان با ۷ مهرماه روز آتش نشانی و در جمع یگان‌های امداد و نجات و عملیات و اطفای حریق این سازمان سخن می‌گفت توسعه و تقویت این سازمان به لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری را مرهون حمایت‌ها و همراهی‌های مدیریت شهری و نیز اعضای شورای اسلامی شهر دانست و از این سطح از حمایت‌ها قدردانی کرد.
وی افزود: در حال حاضر آتش نشانی تبریز علاوه بر این شهر به دیگر شهرهای استان نیز خدمات رسانی می‌کند و این امر لزوم اعمال حمایت‌های عملی را از این سازمان حساس دوچندان می‌کند.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز همچنین افزود: با اجرای طرح‌های توسعه و نیز تجهیز ناوگان و امکانات، آتش‌نشانی تبریز، سومین آتش نشانی بر‌تر کشور بوده و در حال نزدیک شدن به استانداردهای جهانی است.
آتش‌پاد انوشیروان کرمانی‌نژاد خاطرنشان کرد: آتش نشانی تبریز به لحاظ امکانات و تجهیزات امدادی و عملیاتی و نیز بهره‌مندی از نیروهای متخصص و فنی، سومین آتش نشانی مجهز کشور بعد از تهران و مشهد مقدس است.
وی افزود: علاوه بر این آتش نشانی تبریز به جهت برخورداری از آخرین تجهیزات و ناوگان عملیاتی و امداد و نجات و نیز نیروی انسانی ماهر و کارآمد رتبه دوم کشوری را در بین آتش نشانی‌های سراسر کشور دارد و اینجایگاه به مدد حمایت‌های اعضای شورای اسلامی شهر و برنامه ریزی‌های مدیریت شهرداری طی سال‌های اخیر به دست آمده است.
کرمانی‌نژاد همچنین خاطرنشان کرد: طی پنج سال گذشته شهرداری تبریز با توسعه و تجهیز آتش‌نشانی، میزان امکانات، ایستگاه‌ها و توان عملیاتی خود برای مقابله با حوادثبه مرز استانداردهای روز کشور و دنیا نزدیک کرده است.
وی افزود: در راستای دستیابی به شهری امن به عنوان یکی از محوری‌ترین شعارهای مدیریت شهرداری، از ابتدای سال ۸۵ تاکنون با افزایش تعداد ایستگاه‌های آتش‌نشانی سطح شهر از پنج ایستگاه به ۲۰ ایستگاه و نیز خرید و افزایش تجهیزات و امکانات فنی و ماشین‌آلات گام‌های بلندی در جهت دستیابی به استانداردهای جهانی برداشته‌ایم و در آینده نیز تلاش خواهد شد با افزایش تعداد ایستگاه‌های موجود به ۳۲ ایستگاه اهداف مورد نظر را محقق سازیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز