خبرگزاری کار ایران

سرپرست شهرداری تبریز:

ایران اسلامی بیمه شهدای دفاع مقدس است

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۱۶۳

یادواره شهدای بمباران‌های تبریز برگزار شد. / دشمن زبون وقتی در نبرد رو در رو با رزمندگان دلیر ایران در جبهه‌های حق علیه باطل عاجز ماند، در ‌‌نهایت ددمنشی اقدام به بمباران شهر‌ها و کشتار زنان و کودکان بی‌دفاع کرد و سندی دیگر بر تجاوزگری، کشتار و زبونی خود افزود.

ایلنا: سرپرست شهرداری تبریز گفت: ایران اسلامی تا همیشه تاریخ بیمه شهدای گرانقدر دوران دفاع مقدس است و هیچ گزندی به این کشور وارد نخواهد شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا حسین اکبری که در یادواره شهدای بمباران‌های تبریز سخن می‌گفت تآکید کرد: شهداء شفیع ملت ایران خواهند بود.
وی با اشاره به نقش ماندگار ایثار و از جان گذشتگی اسطوره‌های ایثار و مقاومت در تثبیت و اقتدار انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس و در سایه رهبری داهیانه امام راحل و ایثار و شهادت رزمندگان دلاور، کشور عزیرمان ایران با وجود محدودیت‌ها و هجمه تمام عیار ارتش عراق و پشتیبانی غرب و اعراب از صدام حسین، در اوج اقتدار و عزت ملی قرار گرفت و امروز نیز با رهبری مقام معظم رهبری به کشوری قدرتمند و عزتمند در منطقه و جهان تبدیل شده است.
اکبری با اشاره به برگزاری یادواره شهدای بمباران‌های دوران دفاع مقدس تبریز، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره این شهیدان خاطرنشان کرد: دشمن زبون وقتی در نبرد رو در رو با رزمندگان دلیر ایران در جبهه‌های حق علیه باطل عاجز ماند، در ‌‌نهایت ددمنشی اقدام به بمباران شهر‌ها و کشتار زنان و کودکان بی‌دفاع کرد و سندی دیگر بر تجاوزگری، کشتار و زبونی خود افزود.
وی در خاتمه بر لزوم پاسداشت یاد و خاطره ایثارگران، شهداء و خانواده‌های آنان و انتقال مفاهیم و ارزش‌های دوران دفاع مقدس تأکید کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز