خبرگزاری کار ایران

معاون اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی:

نمایشگاه تخصصی ازدواج در تبریز برپا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۸۰۱

در این نمایشگاه ضمن تشریح عملکرد دستگاههای دولتی، بخش خصوصی نیز به ارائه خدمات و تسهیلات گوناگون در حوزه تهیه جهیزیه و سایر ملزومات ازدواج، انجام مشاوره‌های رایگان در زمینه حقوقی، خانوادگی، روان‌شناختی خواهد پرداخت.

ایلنا: معاون فرهنگی و امور جوانان ادراه کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی از برپایی نمایشگاه تخصصی ازدواج «پیوند آسمانی» از ۱۵ لغایت ۲۲ مهر ماه در فرهنگسرای الغدیر تبریز خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا لیلا جاویدان گفت: در این نمایشگاه ضمن تشریح عملکرد دستگاه‌های دولتی، بخش خصوصی نیز به ارائه خدمات و تسهیلات گوناگون در حوزه تهیه جهیزیه و سایر ملزومات ازدواج، انجام مشاوره‌های رایگان در زمینه حقوقی، خانوادگی، روان‌شناختی خواهد پرداختو برنامه‌های جنبی از جمله برگزاری جشن، مسابقه و سایر برنامه‌های تفریحی در نمایشگاه برگزار خواهد شد.
وی همچنین تلاش در راه ازدواج جوانان را امری جهادی قلمداد کرد و گفت: ارائه عملکرد خادمان و فعالان ازدواج و تقدیر از نیات خیر آن‌ها مهم‌ترین محور برنامه‌های هفته ازدواج و فرهنگ سازی ازدواج آسان، آگاهانه و بهنگام، مهم‌ترین پیام این برنامه‌ها خواهد بود.
این نمایشگاه با همکاری دستگاه‌های دولتی و غیر دولتی از تاریخ ۱۵ لغایت ۲۲ مهر ماه در فرهنگسرای الغدیر برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز