خبرگزاری کار ایران

مدیر منطقه ۸ عملیات انتقال گاز ایران:

با ورود موج سرما کارکنان منطقه ۸ عملیات انتقال گاز به حالت آماده باش درآمدند

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۱۵۲

کارکنان این منطقه، همچنان به صورت آماده باش و کوشا شبانه روزدر تلاش هستند تا با آماده به کار نگهداشتن خطوط لوله و تاسیسات تقویت فشار، ارائه خدمات مطلوب و انتقال بهینه گاز به مصرف کنندگان، زمستان امسال نیز با سربلندی سپری شود.

ایلنا: مدیر منطقه ۸ عملیات انتقال گاز ایران گفت: آماده مقابله به بحرانهای احتمالی زمستانی را داریم.
به گزارش خبرنگار ایلنا، یداله بایبوردی، با اشاره به شرایط نامساعد جوی و برودت غیرمنتظره هوا در استانهای سردسیر کشور، گفت: کارکنان این منطقه، همچنان به صورت آماده باش و کوشا شبانه روزدر تلاش هستند تا با آماده به کار نگهداشتن خطوط لوله و تاسیسات تقویت فشار، ارائه خدمات مطلوب و انتقال بهینه گاز به مصرف کنندگان، زمستان امسال را نیز با سربلندی سپری شود.
بایبوردی افزود: منطقه ۸ قبل از شروع فصل زمستان با اتخاذ تدابیرویژه و تمهیدات لازم از جمله، تشکیل تیمهای عملیاتی، شناسایی نقاط ضعف و قوت، رفع کمبودهای ابزاری، تسطیح مسیر دسترسی به خطوط لوله انتقال گاز و تامین امکانات و اقلام مورد نیاز آماده مقابله به بحرانهای احتمالی زمستانی را دارد.
وی اظهار داشت: در شش ماهه نخست سالجاری کارکنان این منطقه توانستند بیش از ۳ هزار و ۳۰۰ کیلومتر نشت یابی، بالغ بر ۳ هزار و ۵۲۰ کیلومترولتاژگیری و یک هزار و ۷۶۰ کیلومتر تسطیح و مرمت مسیر خطوط لوله عملیات را انجام و همچنین ۳۴/۲۰۱ متر مربع عملیات تعویض پوشش را محقق نمایند.
مدیر منطقه ۸ عملیات انتقال گاز ایران با تشریح موقعیت استراتژی محدوده تحت پوشش این منطقه اظهار داشت: شرایط خاص آب و هوایی مناطق شمالغرب و سردسیر بودن آن، فصل کاری را کوتاه‌تر نموده به طوریکه با شروع نیمه دوم سال، کارکنان ما هر لحظه امکان برودت هوا و تغییر شرایط جوی را ممکن می‌دانند.
بایبوردی با اشاره بر اینکه برودت هوا مسئولیت را سنگین‌تر می‌کند اظهارداشت: امروزه گاز طبیعی علاوه بر گرمابخش منازل، فرصت‌های مغتنمی را برای به حرکت درآوردن چرخهای اقتصاد کشور مهیا نموده، از این رو امیدواریم با مصرف درست این نعمت الهی و جلوگیری از هدررفت این انرژی پاک، ضمن ممانعت از هزینه‌های مازاد، موجبات درآمدزایی بیشتر برای کشور عزیزمان را فراهم نماییم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز